۲ هزار نفر مددجوی کمیته امداد در گلستان خانه دار می شوند

کدخبر:۶۴۲۲۶

البرز گلستان/مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: امسال بیش از ۳۵۰۰ واحد مسکن روستایی در حال ساخت است که از این تعداد ۲ هزار واحد ویژه مددجویان کمیته امداد گلستان است.

سید محمد حسینی در حاشیه جلسه کارگروه مسکن کمیته امداد گلستان اظهار کرد: امسال بیش از ۳۵۰۰ واحد مسکن روستایی در گلستان در حال ساخت است که از این تعداد ۲ هزار واحد مسکن روستایی ویژه مددجویان کمیته امداد است.

وی با اشاره به فعالیت های مشترک بین بنیاد مسکن و کمیته امداد گلستان تصریح کرد: یکی از فعالیت های مشترک دو نهاد انقلابی در راستای خانه دار شدن مددجویان، استفاده از ظرفیت اراضی کمیته امداد در روستاهاست تا در این اراضی در قالب انبوه سازی، مجتمع های مسکونی ۲ ، ۴ ، ۶ و ۸ واحده احداث شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان همراهی خوبی با بنیاد مسکن جهت خانه دار شدن جامعه هدف خود دارد که جای تقدیر و تشکر دارد و بنیاد نیز برای تسهیل گری و خانه دار شدن مددجویان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

 

مهندس حسینی گفت: علاوه بر احداث مسکن، به همت کمیته امداد، تسهیلات اشتغال روستایی توسط این نهاد پرداخت می شود که در کنار مسکن، در افزایش رفاه اجتماعی و سطح اقتصاد خانوارها تاثیرگذار خواهد بود.

 

وی در پایان ابراز داشت: مقرر شد واحد‌های نیمه تمام مددجویان شناسایی و نسبت به تکمیل آن اهتمام ویژه صورت گیرد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۴:۲۴ ب.ظ

دیدگاه