مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن وتجارت گلستان:به سرمایه گذارانی که در شهرک های صنعتی راکد استان سرمایه گذاری می کنند کمک ویژه می کنیم.

 به گزارش گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان مهندس قوانلو  رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت گلستان  در مراسم افتتاح نخستین کارخانه شهرک صنعتی شهرستان رامیان اظهار کرد:به سرمایه گذارانی که در شهرک های صنعتی راکد استان سرمایه گذاری می کنند کمک ویژه می کنیم.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان را تأمین کنیم و به رشد بخش صنعت و معدن و تجارت استان که از میانگین کشوری بالاتر است، شتاب بیشتری دهیم.

مهندس قوانلو ادامه داد: بالغ بر ۱۵۴میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش صنعت داشته ایم که بسیار بیشتر از بودجه استان است.

رئیس سازمان صنعت و معدن وتجارت گلستان  با تأکید بر اینکه در حدود یک ماه گذشته ۱۳ طرح را با سرمایه گذاری ۵۸ میلیارد تومانی با حضور معاون اول ریاست جمهور افتتاح شده است، افزود: حدود ۱۳میلیارد تومان پروژه را در هفته دولت افتتاح کرده ایم.

وی تصریح کرد: سال گذشته حدود ۵۰ واحد صنعتی متوقف در استان را به بهره بردای رسانده ایم و می خواهیم امسال این عدد را به ۱۰۰ واحد برسانیم و هدفمان هم افزایش تولید، اشتغالزایی پایدار و دلگرمی برای سرمایه گذاران است.

قوانلو افزود: سعی می کنیم طی ۲ سال آینده شهرک های صنعتی استان را به روال عادی برگردانیم و و برای رفع موانع تولید و واحدهای تولیدی ستادی ویژه تشکیل داده ایم تا مشکلات را در آنجا بررسی کنیم.

مهندس قوانلو در پایان پیرامون شایعه وجود آلودگی در کارخانه ذوب فلزات شهرک صنعتی رامیان گفت: این محل فعلا  به صورت کارگاه آزمایشی ذوب است و شمش فولاد تولید می کند و در مراحل اولیه تست است و غبارگیری را انجام می دهد و مسائل زیست محیطی آن کنترل می شود.

گفتنی است شرکت تولیدی آب گستر دشت قابوس گلستان به عنوان اولین کارخانه شهرک های صنعتی در رامیان به مساحت ۳۴۳۰ مترمربع و زیربنای ۱۶۶۲ و با اعتباری بالغ بر ۲۲میلیارد ریال، ۱۴ مدل و سایز لوله پلی اتیلن برای بخش کشاورزی و خانگی تولید می کند و برای ۱۲نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۵ ب.ظ

دیدگاه