شهردارگرگان صادقلو: احداث تقاطع غیر همسطح در خیابان گلشهر قطعی شد

شهردار گرگان با بیان این که گزینه های متفاوت مشاور مطالعات تقاطع غیر همسطح در بلوار ناهارخوران مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، گفت: احداث تقاطع غیر همسطح در گلشهر در فاز اول بصورت زیرگذر جنوب به شمال به صورت رفت و برگشت قطعی شد.

به گزارش گرگان خبر به نقل از خبرگزاری مهر؛ حسین صادقلو در گفتگو با رسانه های استان، گفت: با بررسی های کارشناسی و فنی مطالعات طراح و مشاور تقاطع های غیر همسطح مقرر شد پس از اخذ مصوبه از شورای ترافیک استان در مهر ماه اسناد مناقصه برای انجام مراحل قانونی، عملیات احداث فاز اول تقاطع غیر همسطح گلشهر انجام شود.

وی ضمن ابراز امیدواری بر این که این پروژه هم زمان با عید سعید غدیر خم کلنگ زنی شود، افزود: احداث تقاطع غیر همسطح در این محدوده در فاز دوم بصورت روگذرچپگرد از گلشهر به ناهار خوران اجرا خواهد شد.

وی در خصوص تقاطع غیر همسطح بلوار شهیدصیاد شیرازی نیز گفت: با بررسی مطالعات این تقاطع قرار است تا اول آبان ماه گزینه های نهایی این تقاطع به صورت زیر گذر دو طرفه شمال جنوب با بررسی میدان همسطح اعلام و برای اقدامات بعدی آماده شود.

در ادامه حسین ربیعی که در دور دوم شورای چهارم ریاست این شورا را به عهده گرفته است، با بیان این که سعی می کنیم سال پرتلاش دیگری برای شورای شهر رقم بزنیم، گفت: اتفاقات خوبی در اولین سال کاری شورای دوره چهارم رقم خورد که مهمترین آن حضور صادقلو به عنوان شهردار بود و ادامه این روند امیدواریم شاهد تحولات چشمگیری در شهر و شهرداری باشیم.

وی با اشاره به اینکه شوراهای شهر، شوراهای ملی و فراملی و همه مجموعه هایی که با آرای مردمی تشکیل می شود با توجه به اهداف پیشرو در ابتدای کار فراکسیون های مختلفی تشکیل می دهند، افزود: این موضوع یک امر طبیعی است که افراد همفکر در کنار هم باشند و برای اهداف خود تلاش کنند.

این عضو شورای شهر گرگان ادامه داد: آنچه که در این روند قابل قبول نیست بداخلاقی های سیاسی است که منجر به آسیب زدن به کل مجموعه می شود.

رئیس شورای شهر گرگان همچنین از اعضای شورای شهر خواست از ورود به مباحث حاشیه ای فضاهای مجازی از جمله وایبر پرهیز کنند و در این خصوص خاطر نشان کرد: این موضوع آسیب های جدی را برای مجموعه شورای شهر به دنبال خواهد داشت و فعالیت شورایی را زیر سوال خواهد برد.

ربیعی در پایان شورایی کار کردن، مشورت کردن و احترام به عقاید یکدیگر در فعالیت شورایی را مورد تاکید قرار داد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۷:۱۳ ب.ظ

دیدگاه