- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت در گلستان :افزایش اعتماد مردم نیز منجر به استحکام ارتباط مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد

به گزارش گروه صنعت پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ، با حضور  عقیق مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت و روئسای امور بازرسی چهار شرکت اصلی تابعه و همچنین  مدیر عامل ،اعضای  هیئت رئیسه گاز گلستان در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد .

 در ابتدای جلسه مهندس صفرعلی  جمال لیوانی  مدیر عامل گاز گلستان  ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین ، گزارش  اجمالی در خصوص عملکرد ، اهداف ، اولویتها و  برنامه های در دست اجرای شرکت ارائه نمود .

سپس هر یک از حاضرین در  جلسه ، مباحث مورد نظر خود بویژه در راستای  لزوم ایجاد زیرساخت های لازم در زمینه توسعه پایدار و  اجرای  قانون اصلاح  مصرف انرژی در بخشهای مختلف و اقدامات فرهنگی مستمر در این رابطه و موارد دیگر را مطرح نمودند که مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

در ادامه مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزرات نفت ضمن ابلاغ پیام تشکر مقام عالی وزارت نفت از همکاران و  گرامیداشت هفته دولت ،یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، بر ارائه  خدمات خالصانه به مردم شریف کشور تأکید کرد.

  ایشان با بیان اینکه جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع  ،رضایت حق تعالی را بهمراه دارد  افزود: لازم است افزایش و ارتقاء رضایت زیردستان از طریق عملکرد شایسته مدیران   مورد توجه قرارگیرد ضمن اینکه رضایت مندی و افزایش اعتماد مردم  نیز منجر به  استحکام ارتباط مردم  با نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد .

عقیق درخاتمه خواستار اهتمام بیشتر مدیران نسبت به نظرات همکاران شدو اظهارداشت: شایسته است همدلی وهم زبانی بعنوان الگویی رفتاری مورد توجه همه همکاران بخصوص مدیران سازمان قرارگیرد تا براساس آن با انجام صحیح وظایف اعتماد مردم به دولت و نظام افزایش یابد، لذا موضوع همدلی باید بعنوان مأموریت اصلی در سازمان قلمداد شده و با پیاده سازی صحیح آن موجبات رضایت مندی کارکنان را فراهم نماید به نحوی که کلیه همکاران کارکردن در صنعت نفت وهمکاری با مدیران را برای خود افتخار بدانند.

 

0 [1]
0 [1]