- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان : شهرک صنعتی گمیشان به عنوان تنها شهرک صنعتی فاقد گاز در هفته دولت گاز رسانی می شود

کدخبر؛۶۳۸۴۷

البرز گلستان/علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی در محل استانداری گلستان با تشریح پروژه‌های قابل‌افتتاح و کلنگ زنی گفت:در آستانه گرامیداشت هفته دولت ، ۱۰۲  پروژه گازرسانی در استان گلستان  افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

  وی افزود: این شرکت مفتخر است همزمان با هفته دولت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و با حضور مسئولین استان و شهرستان تعداد ۱۰۲  پروژه گازرسانی را به بهره‌برداری برساند و یا عملیات اجرایی آن‌ها را آغاز نماید.

 طالبی گفت: این  پروژه  در بخش های روستایی، صنعتی ، عمرانی ،زیرساخت و ساختمانی  با هزینه‌ای افزون بر ۱۳۱۱ میلیارد و ۴۵۰  میلیون ریال در برنامه افتتاحیه و کلنگ زنی قراردارند که انشاء ا. برابر برنامه با حضور مسئولین استان و شهرستان انجام خواهند گرفت.

وی با تشریح  جزئیات پروژه‌ها  تصریح کرد: پروژه‌های مذکور شامل ۸ روستا به همراه  ۸۹  پروژه صنعتی- ساختمانی  و یک پروژه  ایجاد و پیاده سازی پایگاه اطلاعات مکانی (GIS) تاسیسات گازرسانی و مشترکین هست که با هزینه ای بالغ بر ۱۰۷۱ میلیارد و ۴۵۰  میلیون ریال  مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که  در مجموع حدود ۱۸۴۲ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

طالبی افزود: در همین  راستا عملیات اجرایی به ۳ روستای شهرستان گنبد با ۸۳۵  خانوار  با اعتباری  افزون بر ۲۰۰  میلیارد ریال به همراه احداث  ساختمان اداری و پست امداد شهر انبار آلوم  با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال نیز آغاز خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با احتساب پروژه‌های قابل‌افتتاح  هفته دولت  شمار روستاهای برخوردار از گاز در استان گلستان به ۹۲۷ روستا خواهد رسید.

   طالبی درادامه گفت:گازرسانی به شهرک صنعتی گمیشان به عنوان تنها شهرک صنعتی فاقد گاز استان به همراه ۷ پاسگاه مرزی نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود، ضمن اینکه یک دستگاه کامیونت مخصوص با تجهیزات کامل جهت استفاده  در بحران‌های حادث شده خریداری  شد.

انتهای خبر

 

0 [1]
0 [1]