سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با حضور در قرارگاه خبری شهید همدانی : خبرنگاران درباپس گیری زمین از سهم اردوگاه دانش آموزی مشهد مطالبه گری داشته باشند

کدخبر:۶۳۶۷۵

البرزگلستان/سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با حضور در قرارگاه خبری شهید همدانی ضمن بیان برنامه های هفته دولت به سوالت خبرنگاران پاسخ دادند.و اظهار کرد:  خبرنگاران درباپس گیری زمین اردوگاه دانش آموزی مشهد مطالبه گری داشته باشند.

وی افزود: این اردوگاه در زمانی که دو استان بنام مازندران بود با پول دانش آموزان دو استان خرید شده ولی الان برای گرفتن  حق اللسهم گلستان کار شکنی می شود.

وی گفت:بیش از ۹۰ کلاس در مناطق محروم و کمتر برخوردار با تخصیص اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود:۴۴ پروژه ورزشی نیز در استان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است که از این تعداد ۱۲ طرح در هفته دولت افتتاح می شود و بقیه ان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در ادامه تاکید کرد:کلنگ زنی ۳ سالن ورزشی در هفته دولت با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و افتتاح ۳ کلاس تربیت بدنی با اعتبار ۲۱۰ میلیون تومان و افتتاح استخر دانش آموزی در گنبدکاووس با اعتبار ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، افتتاح ۴ مرکز مشاوره جامع خانواده با اعتبار ۹۷۰ میلیون تومان از پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت است.

نظری تاکید کرد:سرجمع اعتبارات پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی حوزه آموزش و پرورش در هفته دولت بیش از ۱۵۱ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان است.

وی افزود:۲۰۵ میلیارد تومان نیز ره آورد سفر ریاست جهموری در حوزه آموزش و پرورش است که ۱۳۰ میلیارد تومان آن برای تکمیل پروژه‌های خیرساز وهوشمندسازی مدارس پیش‌بینی شده .

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱ ق.ظ

دیدگاه