- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار: خبرنگاران سرمایه های اجتماعی جامعه هستند/ بیش از ۹۰ درصد از سرقت ها توسط معتاد ین انجام می شود.

کدخبر:۶۳۶۴۵

البرزگلستان/ به مناسبت هفته خبرنگاران و تجلیل از خبرنگاران همراه با نیروی انتظامی استان گلستان  نشستی با حضور خبرنگاران استان با حضور سردار دادگر و معاونین انتظانی استان برگزارشد.

در این نشست سرهنگ نصیری معاونت اجتماعی از همکاری خبرنگاران تشکر کرد و گفت : همکاری با رسانه ها در راستای پیشگیری از جرم از اهم‌ مسائل نیروی انتظامی است .و خبرنگاران توانایی مهندسی و فرهنگ سازی در مقابله با آسیب های اجتماعی دارند.

وی افزود: جلساتی در معاونتهای مختلف برگزار و افزایش ۲۵ درصدی با تولید ۲۵۰۰ خبر در سال انجام شد.

در ادامه سردار  دادگر فرمانده نیروی انتظامی  اظهار کرد:نقش خبرنگاران در ایجاد امنیت نقش بی نظیر است و امروز تبادل اطلاعات نقش مهمی درجامعه دارد.

وی گفت :پلیس بعنوان حسگر اجتماعی نقش مهمی در توسعه دارد و پایه توسعه لست.

دادگر گفت:پلیس نمره قابل قبولی امروز دارد و پلیس استان بالاترین رتبه را نظر سنجی از مردم در سطح کشور دارد.

رئیس پلیس گلستان افزود:شما بعنوان سرمایه اجتماعی در استان هستید  و در بخش مشارکت بخشی به امنیت  به ما کمک کنید.

وی گفت موضوع سرقت هم به ما و هم به مردم آزار می رسانند و بیش از ۹۰درصد ازسارقین از معتادین می باشند

سردار دادگر گفت:هرکجا نا کار آمدی هست پلیس و مردم باید هزینه آنرا بدهد.  احساس امنیت و گرایش به آن و ایجاد سرمایه های اجتماعی همه دست رسانه ها می باشد.

وی گفت :سرعت شایعه بسیار نگران کننده بودو خبرنگاران در کاهش آن نقش داشتند وی از خبرنگاران خواست  سعی کنند نگاه تحلیلی به آسیب های اجتماعی داشته باشند.

 

0 [1]
0 [1]