دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان: با افتخار در ارائه خدمات بهداشتی به بازنشستگان عزیزهستیم/از پشکسوت خبرنگاران استان یحیی آذری تقدیر شد

کد خبر:۶۳۴۸۴

البرز گلستان/به مناسبت هفته خبرنگار دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان  به اتفاق همکاران از دفتر گروه خبر بازدید بعمل آورد وبا خبرنگاران این دفتر به گفتگو نشست.

دکتر زارع در این باز دید از دفتر گروه خبر البرزگلستان ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و تسلیت ایام محرم گفت:کار و خدمات جدید بسیار زیادی در مرکز بهداشت گرگان در حال انجام است که از جمله آن می‌توان به اضافه کردن شیفت عصر دندان پزشکی های مرکز اشاره کرد.

در مراکز دندانپزشکی در حال اضافه کردن خدمت عصب کشی دندان با تعرفه دولتی نیز هستیم.

وی افزور:ما با افتخار در خدمت بازنشستگان عزیز هستیم و تمام خدماتی که در مرکز بهداشت قابل ارائه باشد به آنها به بهترین نحو عرضه میکنیم.

وی جهت همکاری بیشتر در جهت تزیق واکسن بازنشستگان گفت :حتی برای بازنشستگانی که برای زدن دز تکمیلی خود قادر به مراجعه به مراکز بهداشتی نیستند ما تیم سیار واکسیناسیون را به خانه و محل زندگی آنها جهت ارائه خدمات می‌فرستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان ضمن تجلیل از خبرنگاران  ازپیشکسوت خبرنگاران استان یحیی آذری را مورد تفقد وتحلیل قرار داد گفت :  خبرنگار حاضریم پزشک عمومی جهت چک آپ و پیشگیری به خانه مهر برای استفاده هرچه راحت تر بازنشستگان بفرستیم.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۵ ق.ظ

دیدگاه