خاکی فرماندار شهرستان گرگان در اولین روز از هفته دولت: گرگان به عنوان مرکز استان هر روز به سمت آینده بهتر پیش خواهد رفت

به گزارش سرویس خبر پایگاه خبری البرز گلستان همزمان با آغاز هفته دولت ۱۲۸پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۵ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی گردید

این مراسم که در مرکز استان با حضور “حضرت آیت ا… نورمفیدی”نماینده معززولی فقیه در استان و امام جمعه شهر گرگان ،”دکتر صادقلو”استاندار گلستان و مدیران استان و شهرستان در سالن خلیج فارس پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد ۱۲۸پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۵ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی گردید .

“یحیی خاکی “فرماندار مرکز استان در این مراسم با تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت : به فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) شاهد این هستیم که در اولین روز از هفته دولت ۱۲۸پروژه شهرستان را در قالب فعالیت های عمرانی ،اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۴۷۵میلیارد ریال افتتاح و به وقوع بپیوندد.

فرماندار گرگان افزود: این پروژه ها در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید و اجرای شعارهای راهبردی رییس جمهور محترم راهگشا خواهد بود .

وی در ادامه بیان داشت: قطعاً فعالیت های ما مدیران اجرایی در صورتی مقبول خواهد بود که این دوره خدمت را توفیق بدانیم و برای رضای خداوند گام برداریم که طبیعتاً عمل صالح ،درستکاری ،اثربخشی ،خداخواهی و خداجویی موجب ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر شد و خواهد ماند .

خاکی گفت: شهرستان گرگان با بیش از پانصدهزار جمعیت فعال، این روزها در آرامش اجتماعی و سیاسی به سر می برد ودرواقع در حال توسعه همه جانبه است و استمرار این مهم در سایه سیاست های اندیشمندانه استاندار محترم گلستان و همکاری مدیران استانی می باشد .

یحیی خاکی افزود: هرگاه ما در شهرستان گرگان بتوانیم از ظرفیت و حضور اندیشمندانه متفکران شهرستان اعم از مردم عادی همیشه در صحنه ،روشنفکران جامعه،علماء و همه کسانیکه دستی در توسعه دارند استفاده نماییم موفق خواهیم شد چراکه حضور آنها برای ما کارساز و تأثیرگذار خواهد بود .

فرماندار در خاتمه اظهار داشت : گرگان به عنوان مرکز استان هر روز به سمت آینده بهتر پیش خواهد رفت و باید همه در این مهم کمک نمایند تا شرمنده حضرت امام (ره)و شهدای گرانقدر نشویم.

در پایان این مراسم فاز ۱ دانشکده تولید گیاهی در فضایی به وسعت ۶هزار متر مربع و اعتبار ۸ میلیارد تومان با حضور استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان به بهره برداری رسید.

این فضا شامل آزمایشگاه و اتاق های اساتید هیأت علمی و اداری می باشد.

فاز ۲ این مرکز که در فضایی به وسعت ۴ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲٫۷ میلیارد تومان در حال اجرا می باشد، طی ۴ماه آینده افتتاح خواهد شد.

اعتبار این مرکز از محل منابع داخلی دانشگاه تأمین شده است.

همچنین در این مراسم، عملیات اجرایی پروژه مجتمع آزمایشگاهی تحقیقات کشاورزی هسته ای در فضایی به وسعت ۶هزار متر مربع با پیش بینی اعتبار ۹٫۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های ملی و طی موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه آغاز و با حضور”طهماسبی” معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان کلنگ زنی شد

1440414495_img_9095

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۶ ق.ظ

دیدگاه