مهندس بهرامی رئیس اتاق بازرگانی گلستان:ورود ۴هئیت تجاری از کشور قزاقستان به استان که منجربه تفاهنامه شد

به گزارش گروه اقتصاد پایگاه خبری البرز گلستان مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت  و مهندس بهرامی رئیس اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن و تجارت و کشاورزی و محمد زاده مدیر عامل شهرکهای صنعتی گلستان به مناسبت هفته دولت به اتفاق در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه حضور پپیدا کردند و ضمن بیان مواضع و دیدگاهها و اعلام افتتاج پروژه های هفته دولت به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داده است .

مهندس بهرامی رئیس اتاق صنعت و معدن و تجارت و کشاورزی و رئیس اتاق بازرگانی در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک به خبرنگاران حاضر در نشست بیان داشت که : خبرنگاران حلقه واسط بین دولت و ملت می باشند و آنان با بیان مشکلات مردم و اطلاع رسانی به مسئولین کار مهمی را انجام می دهند .

وی ضمن سازنده بودن قوانین اچرائی اتاق از ورود ۴هئیت تجاری قزاقستانی به گلستان و منجر شدن به تفاهنامه نام برد.

مهندس بهرامی توریست درمانی و اعزام بیمار به استان گلستان را یکی از مواد تفاهنامه نام برد ضمن آنکه اعلام نمود که در استان گلستان بیش از ۵۰۰۰قزاق سکونت دارند.

رئیس اتاق بازرگانی در ادامه افزود: شما فضای فیزیکی را بای فعالان اقتصادی آماده کنید و در این  ارتباط ایران و قزاقستان اتاق بازرگانی گرگان به عنوان نماینده معرفی شده است که از ماه شهریورکار عملیاتی می شود. ووظیفه اتاق این می باشد که زیر ساخت این عملیان را آماده کند.

وی تاکید کردبحث غلات هفته آینده اولین مجموعه حجمی آن وارد کشور می شود.

مهندس بهرامی در در باره تشکیل کمیته داری اظهار داشت : کمیته داوری در حوزه تجاری برای راه اندازی از اتاق ایران مجوز گرفته شده است که در صورت اختلاف بین طرف خارجی و ایرانی این کمیته داوری خواهد کرد.

وی مجددا از اصحاب رسانه خواسته است در حرکت و جهش در حوزه سرمایه و تولید و تجارت و از طریق جستجو در شبکه های مجازی و پیدا کردن بازار هدف به اتق کمک کنند

وی تصریح نمود : بزودی اولین همایش ملی میگو در کشور باهمکاری سازمان صنعت و معدن و تجارت و شیلات و اتاق بازرگانی برگزار می کردد.

مهندس بهرامی رئیس اتاق بازرگانی  در خاتمه بیان داشت : کشور قزاقستان ۸۵درصد مصرف کننده می باشند و این کشور تمامی گروههای غذائی در استان گلستان را خواستار می باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۲ ب.ظ

دیدگاه