مهین رضایی رییس مرکز آموزش های فنی و حرفه ای خواهران شهرستان گرگان از آموزش به ۳۶۸ نفر در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد

کدخبر:۶۲۹۶۵

البرزگلستان/در سه ماهه اول۱۴۰۱
۳۶۸ نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان گرگان از آموزش های مهارتی بهره مند شدند.
رییس مرکز آموزش های فنی و حرفه ای خواهران شهرستان گرگان  به مناسبت هفته ملی مهارت در مصاحبه با خبرنگار ما  از آموزش به ۳۶۸ نفر در سه ماهه اول خبر داد.
مهین رضایی ، رئیس مرکز گفت: این آموزش ها در قالب ۳۷ دوره آموزشی برای گروه های هدف اعم از آسیب دیدگان اجتماعی( خانواده های آسیب دیده از اعتیاد), دانشجویان،زنان خانه دار، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده هایشان،ساکتین سکونتگاه های غیر رسمی،متقاضیان مهارت آموزی و معتادین بهبود یافته اجرا شده است.
رضایی افزود :در خوشه صنعت ۹۰ نفر، در خوشه خدمات ۴۱ نفر ، در خوشه فرهنگ و هنر ۲۳۵ نفر و در بخش کشاورزی ۳ نفردوره عملکرد آموزشی این مرکز در بخش دولتی است.
در ادامه رییس مرکز گفت: در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شهرستان گرگان در سه ماهه اول سال, ۱۶۰۰ نفردوره آموزش های مهارتی را در حوزه های خدمات ، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی در قالب ۱۹۸ آموزشگاه آزاد فعال شهرستان کسب کردند که از این تعداد۱۳۰۲ نفر زن و ۲۹۸ نفر مرد بوده است.
رضایی در پایان اشاره کرد: در مجموع بخش دولتی و خصوصی زیر مجموعه این مرکز در سه ماهه اول سال، ۱۹۶۸ نفر آموزش های مهارتی را گذرانده آمد و ۱۱۹۹ نفر در آزمون های پایان دوره جهت دریافت گواهینامه مهارتی شرکت نموده اند

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶ ب.ظ

دیدگاه