رئیس سازمان صنعت و معدن وتجارت گلستان:درهفته دولت ۱۵ واحد با سر مایه گذاری ۱۳میلیارد تومان دراستان افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت  و مهندس بهرامی رئیس اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن و تجارت و کشاورزی و محمد زاده مدیر عامل شهرکهای صنعتی گلستان به مناسبت هفته دولت به اتفاق در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه حضور پپیدا کردند و ضمن بیان مواضع و دیدگاهها و اعلام افتتاج پروژه های هفته دولت به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داده است .

در این نشست ابتدا مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجائی و باهنر پاسخگویی به اصحاب رسانه را از لزوم کار مدیران دانست.

وی در ادامه در عملکرد سال ۹۳ سازمان صنعت و معدن و تجارت گلستان اعلام نمود: در سال ۹۳تعداد۱۰۰ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۱۵۲میلیارد تومان و اشتغال ۱۵۴۰نفر انجام شد.

مهندس قوانلو سپس در باره عملکرد ۴ماهه سال۹۴ اظهار نمود: ۲۸پروانه بهره برداری باسرمایه گذاری ۴۴میلیارد تومان  وایجاد اشتغال برای۲۷۵ نفر در رتبه ۱۸ ودرمیزان سرمایه گذاری و اشتغال رتبه ۱۷کشوری را بدست آوردیم.

وی سپس تصریح نمود در چهار ماهه ۹۴ میزان صادرات غیر نفتی مبلغ ۱۰۴میلیون دلار با رشد ۱۵درصدی بوده است.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت گلستان در باره دست آوردهای سفر جهانگیری معاون رئیس چمهور به استان گلستان  اظهار داشت:در سفر آفای جهانگیری ۱۳واحدبا سرمایه گذاری ۵۸ میلیارد تومان و اشتغال ۳۸۰نفر افتتاح شده است.

مهندس قوانلو در باره طرحهای افتتاح هفته دولت بیان داشت به مناسبت هفته دولت ۱۵ واحد با سر مایه گذاری ۱۳میلیارد تومان و اشتغال ۱۲۹ نفر در شهرهای مختلف استان انجام خواهد شد .

وی برگزاری همایش در استان اعلام نمود:نماد اعتماد الکترونیک و ارتباط صنعت با دانشگاه وهمچنین  وبزودی همایش آینده توسعه صنایع متالوژی برگزار می شود که منجر به  تاسیس شهرک متالوژی در منطقه آزاد می باشد.

مهندس قوانلورئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت گلستان با توجه به تصویب منطقه آزاد در هئیت دولت اظهار امیدواری کرد تا پایان سال در همین مجلس این طرح تصویب گردد.

وی همچنین میزان صادرات مرغ را در ۴ماهه ۹۴ مبلغ ۹میلیون ۶۰۰هزار دلار الام نمود که با رشد ۵۶درصدی روبرو بوده ئ اعلام نمود: ما هنوز از ظرفیت کامل در این صنعت استفاده نکدیم و مشکل مرغ ایران نیز حل شده و پاک بودن طیور گلستان صادر شده و  به دست گمرگ عراق نیز رسید.

مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گلستان درخاتمه در باره میزان لبیتات صادره از استان گلستان اعلام نمود: دربحث لبنیات ۱۶/۵میلیون دلار صادرات پنیر داشتیم و با رشد خوبی برخوردار بوده و باسایر لبنیات جمعا ۲۰میلیون دلار صادرات پنیر و سایر لبنیات که  به کشور عراق و افغانستان داشته ایم .

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه