دبیراجرایی پنجمین جشنواره یین المللی ستاره های صحنه :از ۲۹ الی ۳۱ تیرماه آسمان رفسنجان و سرچشمه ستاره باران می شود

کدخبر:۶۲۵۲۱

البرز گلستان/ایمان محمدآباد ی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان و دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در نشستی  با خبرنگاران رئوس برنامه های پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در شهر رفسنجان را اعلام کرد.

وی اظهار کرد:بنا به در خواست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان به عنوان اداره متولی از اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمان با توجه به ظرفیت های موجود در شهررفسنجان این جشنواره در رفسنجان برگزار شود و دبیرخانه دائمی جشنواره نیز به شهرستان اعطا شود که این درخواست  مورد موافقت مدیر کل وقت قرار گرفت.

وی در ادامه گفت:مقررشد که دبیرخانه دائمی جشنواره در محل اداره ارشاداسلامی رفسنجان تاسیس و آغاز بکار کند. که در کنار آن جشنواره هر ساله با حمایت نهادهای شهرستان از قبیل شهرداری، دانشگاه ولیعصر ، دفتر نماینده مردم رفسنجان  وانار در مجلس شورای اسلامی، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و باشگاه مس رفسنجان هر ساله در رفسنجان برگزار شود.

محمد آبادی در ادامه خاطر نشانکرد:علاوه برتمامی ۳۱ استان کشور ایران ۱۳ کشوردیگر دراین جشنواره شرکت دارند

دبیر اجرایی جشنواره درادامه تصریح کرد:جشنواره پنجم در چهار بخش مجریان صحنه،  استنداپ کمدی ، تقلید صدا و خوانندگان صحنه برگزار می شود که بخش مجریان صحنه بخش ویژه شهید سلیمانی با محوریت موضوع مقاومت  اجرادارد که یک نفر بعنوان برگزیده در این بخش انتخاب می شود.

رئیس اداره عرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان سپس افزود:در سه بخش دیگر هنرمندان علاوه بر سالن اصلی در بخش رقابتی در دوسالن مجزا در شهر رفسنجان و سرچشمه برای مردم اجرای عمومی دارند و در آنجا مردم به اجراهای جذاب رای می دهند و علاوه بر سه نفر منتخب اصلی برگزیده مردمی نیز بعنوان برنده مسابقه خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: جشنواره طی روزه های ۲۹تا۳۱ تیر برگزار می شود و از عصر ۲۹ تیر در محل سالن خیام  دانشگاه ولیعصر  رفسنجان آیین افتتاحیه انجام می شود ودر همان شب از ساعت ۲۰ و سی دقیقه رقابت های بخش شهید سلیمانی برگزار و بخش مردمی در سالن آزادی شهر سرچشمه و شهر رفسنجان برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره سپس بیان کرد:در روز پنج شنبه از ساعت ۹صبح تا ۱۴ و از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در سالن خیام دانشگاه ولیعصر مسابقات برگزار می شود ودر همان شب از ساعت ۲۰ و سی دقیقه تا ساعت ۲۳در شهر رفسنجان و سرچشمه بخش مردمی برگزار می شود.

بگفته محمد آبادی: روز جمعه  از ساعت ۹صبح تا ساعت۱۴ آخرین مرحله رقابت ها انجام می شود و جمعه شب مورخه ۳۱تیرماه ساعت ۲۰ و سی دقیقه اختتامیه جشنواره با حضور مقامات کشوری و استانی و شهرستانی و هنر مندان در محل تالار خیام برگزار می شود و در آئین اختتامیه از برگزیدگان جشنواره تقدیر بعمل می آید.

وی تصریح کرد: با توجه به جذابیت بخش های جشنواره مردم می توانندبصورت رایگان  از بخش های جشنواره طبق برنامه های اعلام شده بهره مند شوند و شهرداری رفسنجان برای رفت آمدها بازدید کنندگان یقینا تعمیداتی را خواهد اندیشید.

دبیراجرایی پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره های صحنه در خاتمه آرزو کرد:  تمامی هنرمندان مدعو  آن شالله با خاطرات خوش در پایان جشنواره از رفسنجان و سرچشمه وداع کنند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۴۵ ب.ظ

دیدگاه