- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان : مدیران هوشیاری خود را در مقابل نقشه های دشمن حفظ کنند

کدخبر:۶۲۳۶۰

البرزگلستان/امام جمعه گرگان، گفت: ضروری است مدیران هوشیاری خود را در مقابل نقشه های دشمن حفظ کنند.

آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» در نماز جمعه این هفته مصلای وحدت شهر گرگان، اظهار کرد: در شرایط بسیار حساس کنونی کشور، دشمنان درونی و بیرونی کشور به دنبال ناامید کردن مردم هستند.
وی خاطرنشانکرد؛ دشمن به دنبال این است که اعلام کند مدیران عاجز از اصلاح امور کشور هستند و در نتیجه مردم به آنها اعتمادی نداشته باشند.
نماینده ولی فقیه در گلستان با اعلام اینکه کسی که در جامعه یأس و ناامیدی تزریق می کند در واقع آب به آسیاب دشمن می ریزد، تاکید کرد: امروز مردم طوری گرفتار مشکل گرانی شده اند که همه جا صحبت از گرانی است و مردم را گرفتار خود کرده است.

وی گفت: امیدوار و مطمئن هستم که مسئولان و مقامات ارشد کشور و نظام این مشکل گرانی را می توانند حل کنند.

وی افزود؛ با مهار تورم و گرانی کالاهای مورد نیاز مردم، آرامش نیز به جامعه برخواهد گشت.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به هفته قضائیه، اظهار کرد: به مناسبت شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در سال های نخستین انقلاب، به احترام این عزیزان این هفته را هفته قوه قضائیه نامگذاری کرده اند.

وی، ادامه داد: قوه قضائیه یکی از قوای سه گانه کشور است و بار حکومت ها و دولت ها بیشتر بر روی این قوه نهاده شده است.

به گفته وی؛ با توجه به اهمیت مسئله قضاوت، آیات فراوانی در قرآن کریم و احادیث و روایات زیادی از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه اطهار سلام الله علیها در رابطه با اهمیت مسئله قضاوت نقل شده است.

امام جمعه گرگان در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضا برای کاهش و یا به حداقل رساندن شکایات مردمی کنترل و نظارت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]