مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان :حدود ۱۲ میلیارد تومان به آموزش و پرورش گرگان رسید/ مدارس گلستان خواهر خوانده هم می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت: بیش از ۱۱۸ میلیارد ریال اعتبار به اموزش و پرورش شهرستان گرگان با هدف بازسازی و احداث فضاهای آموزشی اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از گرگان‌آنلاین نصرالله کشیری در مراسم آغاز ساخت مدرسه با کمک خیران در گرگان اظهار داشت: مشکل اصلی در شهرستان گرگان کمبود فضای آموزشی است و سیاست ما تک‌شیفته کردن مدارس در این شهرستان است.

وی افزود: امسال همه مدارس متوسطه دخترانه شهرستان گرگان تک شیفته می‌شوند و ۴ پروژه آموزشی در روستاهای کلو، نومل، صدرا و ساجده در شهرستان گرگان توسط خیران احداث شده و به بهره برداری می رسد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان نیز در این مراسم گفت: امسال براساس تفاهم‌نامه آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور، هزینه‌های مصرفی مانند برق، گاز، تلفن، هوشمندسازی و بهسازی مدارس نیز توسط خیرین مدرسه‌یار در استان گلستان پرداخت خواهد شد.

محمدحسن کمیلی افزود: طرح خواهرخواندگی مدارس نیز طرح دیگری است که در آن برخی مدارس معین شهری که دارای وضع بهتری هستند به مدارس کم بضاعت به خصوص در روستاها کمک خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تامین تجهیزات و هوشمندسازی هر کلاس که بیش از ۶۰ میلیون ریال هزینه دارد، نیازمند کمک جمعی خیرین و مردم است و مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت مردم و اولیاء دانش‌آموزان حل نمی‌شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۹ ب.ظ

دیدگاه