وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان : صبر و شکیبایی خانواده‌‌های معظم شاهد و ایثارگر برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ برای جامعه است

کدخبر:۶۲۱۶۴

البرزگلستان/وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: صبر و شکیبایی خانواده‌‌های معظم شاهد و ایثارگر برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ برای جامعه است.

صبر و شکیبایی جامعه ایثارگری درسی بزرگ برای جامعه است

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به اتفاق رئیس بنیاد شهرستان آزادشهر در دیدار با خانواده معظم شهید «محمد جهانتیغ» گفت: صبر و شکیبایی خانواده‌ معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ برای جامعه است.

وی ادامه داد: تأسی به امام حسین (ع) و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی که ثمره درس گرفتن از قیام عاشورا است موجب قدرت گرفتن کشور شده است.

وزیری افزود: خانواده شهداء مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم , و ترویج شهدا یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی است.

وی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا ارزشی به اندازه شهادت دارد،خاطرنشان کرد: نسل جوان باید با فداکاری و پایمردی شهدا در روزهای سرنوشت ساز کشور بیشتر آشنا شوند.

شهیدمحمد جهانتیغ در تاریخ ۱۳ تیرماه ۱۳۷۱ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۳ آذرماه ۱۳۹۱ در شهرستان گالیکش در تعقیب سارقان به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲ ب.ظ

دیدگاه