مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: بدنبال نظارت جدی بر امور کارگر و کارفرما و رسیدگی به مشکلات آنها در سال جاری هستیم  

کدخبر:۶۲۱۳۳

البرز گلستان/مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

دولت توجه ویژه ای به احقاق حقوق کارگران دارد/ پیگیری مطالبات جامعه کارگری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: دولت توجه ویژه ای به احقاق حقوق کارگران دارد و پیگیری مطالبات جامعه کارگری در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

حسینعلی خواجه مظفری در گفتگو یی اظهار کرد: اتفاقی که در شهرستان علی آباد کتول در خصوص ضرب و شتم کارگر رخ داد، قوه قضایی به خوبی ورود کرده و با متخلفان برخورد قضایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرجع رسیدگی به دعوا و درگیری های فیزیکی قوه قضایی است، افزود: در صورتی که این کارگر علی آبادی دادخواستی در خصوص مسائل و مشکلات کار خود داشته باشد خارج از نوبت به پرونده آن رسیدگی خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد حقی از کارگر ضایع شود.

خواجه مظفری پیگیری مطالبات جامعه کارگری را از اصلی ترین وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این بخش دارد و در سال جاری با همه مشکلاتی که در خصوص افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران وجود داشت اما با همکاری کارفرمایان این مسئله محقق شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: نظارت بر امور کارگر و کارفرما و رسیدگی به مشکلات آنها را در سال جاری به جدیت دنبال کردیم و به دنبال این هستیم که قانون به خوبی اجرا شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۵۵ ب.ظ

دیدگاه