- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: مشارکت کارکنان و مربیان در تصمیمات باعث افزایش بهره وری و حس مسئولیت می شود

کدخبر؛۶۲۱۱۴

البرز گلستان/حمزه کرایلو:

نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین عامل یک سازمان است

حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستانحمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ضمن بازدید از کارگاه های آموزشی با کارکنان و مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان علی آبادکتول دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو در این دیدار گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین عامل یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد و حتی پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری‌های جدید هم نتوانسته نقش و اهمیت نیروی انسانی را در سازمان کم‌رنگ کند.

وی افزود: مشارکت کارکنان و مربیان در تصمیمات باعث افزایش بهره وری و حس مسئولیت می شود و می توانیم با همفکری و تعامل مشکلات موحود را برطرف کنیم.

دکتر کرایلو همچنین بیان کرد: همه ساختارها باید در جهت تسهیل سازی امکانات و شرایط برای مربیان باید شکل بگیرد تا مربیان دغدغه ای به جز آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر نداشته باشند.

وی در بخشی دیگر گفت: مربیان مراکز آموزشی استان موضوعات ID کارت، آزمون آزمونگران و سامانه سام را جدی بگیرند و مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در ادامه اظهار کرد: طرح های نخلستان و کهاد ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان با توجه به ظرفیت های خوبی که در شهرستان علی آبادکتول وجود دارد باید با تمام قوت اجرا شود.

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]