دیدارمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، پیرامون توسعه ورزش در جامعه ایثارگری وترویج فرهنگ ایثار و شهادت

کدخبر:۶۲۰۱۲

البرز گلستان / اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان پیرامون توسعه ورزش در جامعه ایثارگری و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بحث و تبادل نظر پرداخت.

اسرافیل وزیری در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام رضا(ع) ضمن اشاره به مشکلات و نیازهای جامعه ایثارگری و ارائه خدمات در زمینه‌های گوناگون ورزشی گفت: حوزه تربیت بدنی همواره یکی از اولویت های بنیاد بوده و تلاش شده تا بهترین خدمات و حمایت ها را ارائه دهیم.

وی به همکاری های همه جانبه دستگاه ها جهت حل مشکلات جامعه ایثارگری علی الخصوص در حوزه ورزشی تاکید کرد و افزود: این فعالیت ها موجب پیشگیری، درمان و بهبود سلامت جسمی به ویژه برای جانبازان شده و توسعه ورزش افزایش نشاط اجتماعی را در جامعه ایثارگری موجب خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ثمرات مثبت ورزش در سلامت جسم و روح گفت: حضور خانواده های معظم شاهد و ایثاگر در حوزه تربیت بدنی همواره یکی از اولویت های بنیاد است و همواره تلاش شده تا بهترین خدمات و حمایت ها را ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۵۰ ب.ظ

دیدگاه