مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان :راه اندازی هنرستان های تخصصی در شهرک‌های صنعتی موجب افزایش بهره وری واحدهای تولیدی می شود

کدخبر:۶۱۷۵۳

البرز گلستان/

راه اندازی هنرستان های تخصصی در شهرک‌های صنعتی موجب افزایش بهره وری واحدهای تولیدی می شود

🔺سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه هم اندیشی احداث مراکز آموزشی و هنرستان در شهرک های صنعتی و بررسی مسائل و مشکلات مدارس و مراکز غیر دولتی:
🔻راه اندازی هنرستان های تخصصی و ارائه آموزش‌های مهارتی به نیروهای کار در شهرک‌های صنعتی موجب بهره وری واحد های تولیدی و صنعتی خواهد شد.
🔻با نیاز سنجی آموزش‌های مورد نیاز واحد‌های صنعتی و ارائه ی آموزشهای مهارتی توسط هنرستان ها و مراکز آموزشی در شهرک‌های صنعتی، نیاز های مهارتی کارگران و تکنسین های شاغل در واحد‌های صنعتی تامین و نیروی کار اثربخش و کارآمد برای واحد های تولیدی و صنعتی، تربیت و در نهایت موجب اشتغالزایی خواهد شد.
🔻یک کمیته کارشناسی با حضور کارشناسان نظام مهندسی و راه و شهر سازی، ضمن بررسی و ارزیابی کلیه مدارس فرسوده، اعلام نماید که کدام مدارس امکان مقاوم سازی دارند و کدام یک قابلیت استفاده ندارند و باید بازسازی شوند.
🔻مدرسه مهم‌ترین مکانی است که نسل آینده می‌تواند در آن رشد کرده و اصول انسانی را بیاموزد و در نهایت موجب پیشرفت کشور شود که برای تحقق چنین امری نیازمند آن هستیم، همه از مدارس مجهز و از امکانات آموزشی بهرمند شوند تا توسعه و عدالت به‌طور همه‌جانبه توزیع شود.
🔻برای رسیدن به چنین مطلوبی باید همه دست‌به‌دست هم موجبات این رشد را فراهم سازیم و مجموعه استانداری با تمام ظرفیت برای تسهیل حضور خیرین آماده همکاری و اقدام است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵ ق.ظ

دیدگاه