طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی: خبرنگاران جلوی رانت خوری رابگیرند و پروبال رانت خوران را بسوزانند

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی استان گلستان به همت سایتهای فضای مجازی گلستان ما و البرز گلستان و گرگان خبر و نیلکوه امروز با حضور  طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار و فضیلت مدیر کل ارشاد اسلامی استان گلستان و معاونین وی و گرزین و جرجانی عضو شورای شهر گرگان و رجبلی رئیس پلیس فتا و جمعی از خبرنگاران و مدیران فضاهای مجازی در گرگان برگزار شد

در این مراسم طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار ضمن بیان فضای رشد انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون انقلاب اسلامی را یک انقلاب مردمی و تمام عیار نامید که در آن دهها گروه رشد و نموکرده و از فردای انقلاب گروههای مختلفی در کردستان و سیستان بروز و ظهور کردند.

وی ضمن بیان این اعلام نمودکه : تعداد ۲۰هزار شهید ترور و شهدای هسته ای و در جمگ تحمیلی ۴۴کشور با ما در جنگ بودند و ما در جنگ ۱۸۶ هزار شهید و ۱۰۰۰میلیارد دلار فقط خسارت دیدیم .

طهماسبی ضمن تاکید این نکته که ما در طول ۳۶ سال انقلاب ۳۰انتخابات برگزار گردیم  اظهار نمودکه : مردم و اقوام و مذاهب حق تعیین سرنوشت دارند و مولفه قدرت نظام مردم هستند و مردم ولی نعمت ما هستند.

وی ضمن مخاطب قرار دادن خبرنگاران اظهار نمود: شغل شما شریف است و اگر خبرنگاران به وظائف خود عمل کنند هیچ معضلی در کشور نباید وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: خبرنگاران جلوی رانت خوری رابگیرند و پروبال رانت خوران را بسوزانند.

وی تصریح نمود: ما در نظام جمهوری اسلامی حیاط خلوت نداریم

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلسان ضمن تاکید به خبرنگارن که حتما بحث امنیت ملی را لحاظ کنید بیان نمود: نقش شما خبرنگاران بی بدیل است و از ظرفیت خود استفاده کنید و شما می توانید اثر گذار و زبان مردم باشید.

وی درخاتمه از تمامی مدیران سایت ها وفضاهای مجازی درخواست کرد که همه سایت ها از طریق مجرای قانونی مجوز بگیرند.

IMG_8955IMG_8950

IMG_8954IMG_8946

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۵ ب.ظ

دیدگاه