- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

اهدای مبلغ ۶۹میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان به زوجهای تحت پوشش کمیته امدادگلستان در سال ۱۴۰۰

کدخبر:۶۱۳۵۳

البرزگلستان/

اهداء ۲۵۰۵ سری جهیزیه و ۳۳۷ مورد هدیه داماد به زوجهای تحت پوشش گلستانی در سال ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: در سال ۱۴۰۰ و در مناسبت های مختلف؛  اعم از سالروز آزادی خرمشهر ، دهه ی کرامت ، سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و اعیاد شعبانیه و هفته جوان۲۵۰۵ سری جهیزیه و ۳۳۷ مورد هدیه داماد ،جمعاً با اعتبار  ۶۹ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان به زوج‌های گلستانی اهدا شده است.
🟢وی با اشاره به برنامه ی اهدای ۲۵۰۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر ۶۶میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان در سال گذشته افزود: ۵ قلم لوازم خانگی با شعار “ازدواج آسان با کالای ایرانی” شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی در هر سری از این جهیزیه هاست.
🔹بابایی عنوان کرد: این نهاد همچنین ۳۳۷  مورد هدیه داماد با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۶ میلیون تومان در کنار جهیزیه نوعروسان، با مشارکت بنیاد مستضعفان و خیرین استان به فرزندان ذکور تحت حمایت خود اهداء نموده است .
بابایی با بیان اینکه تلاش کمیته امداد، فراهم کردن زمینه ازدواج موفق و زندگی پایدار است، افزود: علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک هزینه‌های ازدواج، ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج و دوره‌های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیت فرزند و آیین همسرداری برای نوعروسان و زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.
انتهای خبر

0 [1]
0 [1]