ربیعی معاون استاندار گلستان در اولین جشنواره رسانه و سلامت:این جشنواره می تواند یک نمونه کار باشد برای کلیه سازمانها ی که می توانند کار کنند

به گزارش گروه بهداشت و سلامت پایگاه خبری البرز گلستان اختتامیه اولین جشنواره رسانه و سلامت  و همزمانی با گرامیداشت روز خبرنگار با حضور ربیعی معاون استاندار و حجت السلام فضیلت مدیر کل ارشاد اسلامی  و دکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و ومدیران خبرگزاریهای استان و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار گردید.

ربیعی معاونت استاندار گلستان در این جشنواره در ابتدا کار خبرنگاری را کاری بسیار سخت و سفت  که باید امانت دار خوبی که خبر به امانت به او سپرده شده است .بیان داشت: جامعه مخاطب باید از این حلقه واسط یعنی خبرنگاران  بسیار مطمئن باشد.

وی در ادامه افزود: دولتهاموظفند به مردم خدمت بدهند و در فکر کمک و رشد و توسعه جامعه باشند.

معاون استاندار در باره این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره می تواند یک نمونه کار باشد برای کلیه سازمانها  که می تواند کار کنند و متناسب با سازمانها باشد .

وی تصریح کرد:دستگاههای دولتی باید به سمت مردم بروند و این حلقه اتصال خبرنگاران می باشد.

ربیعی در ادامه طرح خانه خبرنگاران را در داخل دانشگاه عوم پزشکی مطرح کرد و گفت: این سازمان باسالی ۲۰۰میلیارد تومان بودجه  که مردم به دلیل بهداشت و درمان با آن سروکار دارند با احداث خانه خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی این  ارتباط مستمر و مفیدتر می شود و استقرار بخش خبری می تواند باعث ارتباط و تهیه خبر شود.

ربیعی معاون استاندار گلستان در خاتمه بیان داشت: سه ضلع مخاطب و دستگاههای اجرائی و خبرنگاران با هم باشند واین رابطه صحیح کمک می کند برای کاری بعدی.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۲ ب.ظ

دیدگاه