کرایلو سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان:تنها راه برون رفت از چالش بیکاری حرکت به سمت آموزش های مهارتی می باشد

کدخبر:۶۰۷۵۹

البرزگلستان/

حمزه کرایلو سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان به منظور تشریح برنامه های سازمانی و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جمع نمازگزاران شهر سرخنکلاته حاضر و سخنرانی کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو گفت: امروزه معضل بیکاری که یک ابر چالش شده است را نمی توان با استخدام در دولت ها برطرف کرد.
وی افزود: ما باید خودمان را به مهارت ها و ابزارهای روز و نوین مسلح کنیم تا در پیشرفت علم و دانش عقب نمانیم.
کرایلو در بخشی دیگر گفت: در حال حاضر تنها راه برون رفت از مشکل و چالش بیکاری این است که به سمت آموزش های مهارتی بیاییم و با توانمند کردن خودمان بتوانیم معضل بیکاری را برطرف کنیم.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در بخشی دیگر گفت:آموزش های فنی و حرفه ای با گذشته فرق کرده است و با توجه به نیاز روز جامعه آموزش های مهارتی نیز به روز شده است و از نگرش سنتی عبور و به سمت فناوری های نوین حرکت کردیم و با کمک پارک علم و فناوری استان برنامه های بسیار خوبی را انجام خواهیم داد.
کرایلو در ادامه بیان کرد: ۲ کارگاه آموزشی را تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سرخنکلاته دایر خواهیم کرد.
وی گفت: ما انتظار داریم مردم فهیم شهر سرخنکلاته با حضور در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نسبت به فرا گرفتن آموزش های تخصصی مهارتی گامی مهم در جهت کاهش بیکاری و افزایش اشتغال جوانان کمک کنند و ما مسئولین با حضور در شهرها و روستاهای استان نیازهای مهارتی را پالایش می کنیم تا مطابق با نیاز استان آموزش های مهارتی را ارائه کنیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۴ ب.ظ

دیدگاه