وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان ازمراسم گرامیداشت ۲۴۸ شهید رمضان در استان خبرداد

کدخبر؛۶۰۷۳۶

البرزگلستان/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: مراسم گرامیداشت ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان استان گلستان در مصلی گرگان برگزار شد.

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان هشت سال دفاع مقدس گلستان هر ساله در شب بیست و یکم این ماه در مصلای بزرگ گرگان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم شهید پرور برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری یادواره های شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگری این بزرگمردان برشمرد و افزود: شب‌های احیا فرصت مغتنمی است تا با یاد شهدا فضای معنوی این بهترین شب‌های برترین ماه‌ها ارزشمند تر شود.
وی ادامه داد: شهدا به خاک افتادند تا امروز ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در سراسر دنیا در اوج عزت و افتخار قرار داشته باشد.

وزیری با اشاره به عملیات های بیت‌المقدس و رمضان افزود: در مجموع این عملیات‌ها ۱۵ هزار شهید در ماه مبارک رمضان داشتیم که چهار هزار شهید در عملیات رمضان تقدیم اسلام شد.
وی تصریح کرد: عملیات رمضان در سال ۶۱ درحالی انجام شد که رزمندگان ما از امکانات خوبی برخوردار نبودند و دشمن با تمام تجهیزات وارد این عملیات شد اما رزمندگان با عنایت پروردگار و ایمان و تقوا خود توانستند موفقیت‌های بسیاری خوبی به دست آورند.
‌انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱:۵۵ ق.ظ

دیدگاه