آخوند بلکفه مدیر مجتمع محمدیه ارشاد بندر ترکمن :حمایت از سرزمین قدس و اعلام انزجار و نفرت از تجاوزات صهیونیست غاصب، استکبار جهانی و ایادی سرسپردشان تکلیف الهی است

کدخبر:۶۰۶۶۷

البرز گلستان/آخوند داود بلکفه»   اظهار کرد: بر مسلمانان است که در مقابل جور و ستم دشمنان اسلام و مسلمین و متجاوزان سرزمین قدس شریف بایستند و مقاومت بکنند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

به گفته وی؛ حمایت از اهداف و آرمان های ملت ستمدیده فلسطین یک رسالت دینی، تکلیف الهی و انسانی است.امام جماعت مسجد ابوبکر صدیق بندر ترکمن با یادآوری اینکه حضرت امام (ره) جهت اعلام حمایت و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند، تصریح کرد: آن حضرت این روز بزرگ را روز اسلام نیز نامیدند؛ زیرا اهمیت قدس شریف به بلندای اسلام عزیز و سرزمین  فلسطین قطعه ای از پیکره اسلام و سرزمین مسلمانان است.
وی افزود: اسرائیل غاصب و صهیونیسم خون آشام با حمایت استکبار جهانی و با همدستی دنیای کفر، این سرزمین مقدس را از پیکره اسلام اشغال کرده است.

وی افزود؛ حضرت امام (ره) در تدبیری حکیمانه و آگاهانه جهت استحکام اتحاد و انسجام بیشتر مسلمانان

و برای حمایت و اعلام همبستگی با ملت مبارز و مقاوم فلسطین، آخرین جمعه رمضان شریف را روز قدس اعلام نمودند.
آخوند بلکفه با تأکید بر اینکه حفاظت و حراست از بلاد اسلامی جزو اولویت های مهم مسلمین است، تصریح کرد: بر اساس آموزه های دینی و مبارزات جهادی رسول خدا(ص) و یاران با وفای آن حضرت(ص) حفاظت و حراست از سرزمین مسلمانان جزو اولویت های مهم همه مسلمانان است.
وی ادامه داد: اگر لازم باشد جان، مال و همه هستی مان را در این راستا باید هزینه بکنیم تا سرزمین مسلمانان از کید و تصرف دشمنان در امان باشد.
به گفته وی؛ مقام معظم رهبری بر عدم فراموشی مسئله قدس شریف تأکید فراوانی دارند؛ زیرا به خوبی واقف هستند که به فراموشی سپردن موضوع قدس شریف از مهمترین اهداف صهیونیسم و استکبار جهانی است.
مدیر مجتمع محمدیه ارشاد بندر ترکمن، اعلام همبستگی با ملت مقاوم فلسطین را تکلیف شرعی و انسانی مسلمانان و همه انسان های آزاده دانست و گفت: حداقل کاری که در این برهه از شرایط فلسطین و قدس شریف، بر حسب تکالیف شرعی و انسانی می توانیم انجام بدهیم، اعلام همبستگی و حمایت از سرزمین قدس و ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار و نفرت از تجاوزات صهیونیست غاصب، استکبار جهانی و ایادی سرسپردشان است.
وی افزود: با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امیدوار می شویم که قدس شریف هرچه زودتر به پیکره اصلی خویش که همانا جهان اسلام است بازگردد.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه