وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان :اقتدار و امنیت امروز ما مدیون حماسه‌آفرینی شهدا و ایثارگران است

کدخبر:۶۰۶۱۹

البرز گلستان/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت:تبیین سیره عملی و اهداف والای شهدا و ایثارگران یک وظیفه ملی و درس آموز است که آینده ایران اسلامی را بیمه خواهد کرد.

به گزارش ایثار واحدگلستان، اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان گفت: اقتدار و امنیت امروز ما مدیون حماسه‌آفرینی شهدا و ایثارگران است.
وی افزود: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که درراه ارزش‌های اسلامی با تمام توان ایستاده‌اند و عزتمندانه از راه شهدا دفاع خواهند کرد.مدیرکل بنیاد ادامه داد: رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است و تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به‌نظام اسلامی وارد کند.
وی تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری را مهمترین هدف بنیاد دانست و گیفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.
این مقام مسئول گفت: در عرصه‌های مختلف اجتماعی هر زمان‌که از این‌آرمان‌ها دور شده‌ایم، شاهد بودیم که مسائل، مصائب و مشکلات عدیده‌ای برای جامعه و اقشار مختلف به‌وجودآمده است.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۵:۱۰ ب.ظ

دیدگاه