شهردار گرگان از تشکیل قرارگاه جهادی توسعه محلات خبر داد

کدخبر:۶۰۶۱۰

البرزگلستان/

شهردار گرگان در کوی قلعه حسن: قرارگاه جهادی توسعه محلات راه اندازی می شود

شهردار گرگان از تشکیل قرارگاه جهادی توسعه محلات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی یکشنبه شب در جمع اهالی کوی قلعه حسن با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه مبارک رمضان گفت: «رَمَضان» از نظر لغوی به معنای سوزاندن است و امیدواریم در این ماه مبارک گناهان ما، پاک و سوزانده شود.

وی افزود: اراده شهرداری و شورای شهر در این دوره خدمتی بر این است با دیدگاه محله محوری و مسجد محوری بتوانیم خدمات همه جانبه را به محلات ارائه دهیم.

سبطی خاطرنشان کرد: استراتژی ما در قالب ایجاد «قرارگاه جهادی توسعه محلات» در ۹۴ محله شهر گرگان است که محله قلعه حسن، پایلوت محلات ما در شهر گرگان منظور شده است.

شهردار گرگان افزود: این طرح با ارائه خدمت از آذرماه ۱۴۰۰ با شروع برخی فعالیت های عمرانی آغاز شده و انشاءالله در ادامه راه در سال جدید به خدمات رسانی در حوزه های مختلف خواهد پرداخت.

وی یادآور شد: الحمدالله تاکنون در حوزه عمرانی اتفاقات خوبی در بخش آسفالت معابر و کوچه ها در محلات گرگان صورت گرفته است.

سبطی همچنین متذکرشد: برخی مالکین در این منطقه با مشکل دریافت مجوزات دیوارکشی در حوزه شهرسازی و حقوقی مواجه هستند که انشاءالله با کمک ما بتوانند به صورت قانونمند به حق و حقوق خود در خصوص ثبت مالکیت املاک خود برسند.

شهردار گرگان در ادامه بیان کرد: خانه فرهنگ جنب سالن ورزشی محله قلعه حسن تا هفته آینده افتتاح و بازگشایی می شود و با واگذاری آن به نیروهای جهادی این محله با آنها قرارداد منعقد می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در مقوله خدمات شهری محله هم به موضوع رسیدگی به نظافت، باکس های زباله و تخلیه مخازن ورود جدی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات فرهنگی و عمرانی و زیباسازی و فضای سبز محله قلعه حسن، اقدامات زیبایی همچون رنگ آمیزی انجام می شود.

شهردار گرگان در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی اجتماعی و ورزشی با بازگشایی خانه فرهنگ و همچنین کلنگ زنی «سرای محله» که محلات قلعه حسن، گلشهر و دخانیات را پوشش می دهد، بتوانیم فعالیت های ارزنده ای ارائه دهیم.

وی با اشاره به لزوم اقدامات بیشتر امور بانوان شهرداری برای بانوان این محله گفت: امیدواریم توسط خانه های فرهنگ محله برنامه های شادی ویژه خانواده ها با رعایت پروتکل ها با هدف کاهش آسیب های اجتماعی موجود در منطقه اجرا شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱ ب.ظ

دیدگاه