برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان : با تخصیص اعتبار ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریالی از محل مصوبات سفر رئیس جمهور تا پایان امسال ۲۰ طرح ورزشی در استان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد

کدخبر:۶۰۵۴۷

البرزگلستان/

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: با تخصیص اعتبار ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریالی از محل مصوبات سفر ۱۳ اسفند پارسال آیت الله رییسی و برخی اعضای دولت به ورزش گلستان، تا پایان امسال ۲۰ طرح تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسمعلی برزمینی  افزود: هم اکنون ۱۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام ۱۴ شهرستان‌ گلستان برای تکمیل به حدود پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در این شرایط طرح هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در اولویت تکمیل قرار دارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزش گلستان در رشته‌های گوناگون گفت: هم اکنون این استان شمالی علاوه بر چند تیم لیگ برتری از جمله والیبال ایستاده و نشسته شهرداری گنبد و بستکبال شهرداری گرگان، ۱۵۰ ورزشکار عضو تیم ملی در رشته‌های مختلف دارد.

برزمینی، حمایت مالی و معنوی از ورزشکاران ملی پوش برای اعزام به مسابقات مختلف درسطح ملی و بین المللی را از وظایف اداره کل ورزش و جوانان گلستان دانست و اضافه کرد: امسال که مسابقات آسیایی و پارآسیایی “هانگژو چین” در پیش است، این اداره کل از ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه این مسابقات شده و یا خواهند شد، حمایت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان همچنین از شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به سبب حمایت از تیم‌های والیبال ایستاده و نشسته مردان این شهرستان قدردانی کرد و گفت: کسب مقام قهرمانی لیگ برتر توسط نیم نوجوانان شهرداری و کسب رتبه سوم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته قابل تقدیر است.

وی افزود: گنبدکاووس مهد والیبال کشور است و اکنون ۶ بازیکن و مربی این شهرستان و برخی شهرهای گلستان عضو تیم ملی والیبال نوجوانان کشور در مسابقات بین المللی این رشته در ایتالیا حضور دارند./ ایرنا

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۴:۱۱ ب.ظ

دیدگاه