حجت‌ صالح‌المومنین مدیرتعاون روستایی استان گلستان:برای تامین مایحتاج مردم در ماه رمضان توجه خاصی به فروشگاه های اینترنتی شده

کدخبر:۶۰۰۳۲

البرزگلستان/

مدیر تعاون روستایی گلستان گفت : توزیع کالاهای اساسی موردنیاز ماه رمضان شامل شکر، تخم مرغ، گوشت ،مرغ منجمد، گوشت قرمز، برنج ، روغن مایع و ماکارونی هفته جاری از طریق ۵۰ مرکز حضوری و ۲ سامانه اینترنتی در این استان آغاز شد.

حجت الله صالح المومنین  افزود:  مراکز فروش مایحتاج ماه مبارک رمضان  متناسب جمعیت هر شهرستان و در محل های پرتردد واقع در مناطق شهری و روستایی جانمایی و در حال ارایه خدمات هستند.

وی اظهارداشت: برای تامین مایحتاج مردم در ماه رمضان توجه خاصی به فروشگاه های اینترنتی شده است.

صالح المومنین خاطرنشان کرد : هدف از ایجاد فروش الکترونیک حذف حلقه واسطه است و تلاشمان بر این است تا توزیع با جدیدترین تکنولوژی به دست مصرف کننده با قیمتی مناسب برسد.

وی افزود : با خرید از سامانه یا نرم افزار سدن شاپ و بازرگام حداکثر ۲۴ ساعت یا کمتر از آن، کالا بدون هزینه ارسال به دست مشتریان می‌رسد همچنین قیمت محصولات بر اساس قیمت گذاری دولت انجام شد و و بر روی سایت نرخ هر محصول قابل دسترس است.

مدیر تعاون روستایی گلستان گفت : اکنون ۵۰ فروشگاه و ۲ سامانه توزیع هوشمند و اینترنتی (بازرگام  و سدن شاپ)، کالاهای اساسی را به صورت ۲۴ ساعته به خانه متقاضیان ارسال می‌کند.

وی یادآور شد: سامانه بازرگام در زمان حاضر در  گرگان قعال است و بزودی در شهرستان گنبد نهایی می شود و سامانه سدن شاپ  هم در کردکوی ،بندرگز ،بندرترکمن و گرگان فعال است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۳ ب.ظ

دیدگاه