- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان : مسئولان باید تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا را از اولویت‌های کاری خود بدانند

کدخبر:۵۹۹۶۷

البرز گلستان/به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به اتفاق هیات همراه در دیدار با والدین معظم شهید «علی اکبر رضایی» گفت: مسئولان باید تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا را از اولویت‌های کاری خود بدانند، زیرا با تقدیم فرزندان خود در راه اسلام و صبر بر دوری آنها وظیفه خود را نسبت به نظام و انقلاب انجام داده‌اند.
وی افزود: تجلیل و تکریم از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس کوچک‌ترین قدمی است که می‌توان برای این عزیزان برداشت و این اقدام باید به یک فرهنگ بین مسئولین تبدیل شود.
وزیری ادامه داد: دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر گام بسیار کوچکی در برابر از خودگشتگی های آنان محسوب می شود و حفظ شأن و منزلت این عزیزان باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت های مسئولان و برنامه ریزان باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران [1] استان گلستان گفت: صبر و اخلاص والدین شهدا به عنوان اسوه های ایثار درس آموز است.
شهید «علی اکبر رضایی»  در سال ۱۳۴۸ دیده به جهان گشود و در سال  ۱۳۶۵در عملیات کربلای ۵ به اسارت بعثیان در آمد و براثر صدمات وارده در این دوران به درجه جانبازی نائل آمد. وی سرانجام در تاریخ ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ به یاران شهیدش پیوست.
انتهای پیام/

0 [2]
0 [2]