- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه: سربازان گمنام امام زمان (عج) ما را از گزند دشمنان حفظ می کند

کدخبر:۵۹۶۸۳

البرزگلستان/

تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) قابل تحسین است

امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه، گفت: تلاشی که سربازان گمنام امام زمان (عج) برای تامین نظم و امنیت کشور می کنند بسیار قابل
«آخوند ناصر محمد قزل» با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار کرد: وقتی همه ما به خوبی در کنار همدیگر زندگی می کنیم و در امنیت کامل و با آرامش روحی شب ها را استراحت می کنیم، چشمانی بیدار برای امنیت ما تلاش شبانه روزی می کنند آنها کسانی هستند که نه به چشم دیده می شوند و نه به اسم شناخته می شوند.

به گفته وی؛ آنها سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند که علاوه بر مملکت، آرامش و امنیت ما را نیز شبانه روز رصد و تامین می کنند.

امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه با تأکید بر اینکه اقدامات و فعالیت های موثر سربازان گمنام امام زمان (عج) ما را از گزند دشمنان حفظ می کند و خداوند یار و یاورشان باد، تصریح کرد: دشمنان با وجود این سربازان وفادار به میهن اسلامی که در همه نقاط کشور به صورت نامحسوس چشم بینا و گوش شنوا هستند کاری از پیش نمی برند.

وی، افزود: این سربازان گمنام در کنار نیروهای سپاهی، بسیجی، انتظامی و ارتشی وضعیت مطلوبی را برای امنیت و آسایش کشور بوجود آورده اند که دشمنان را از انجام هرگونه حرکتی علیه کشور باز داشته است.
وی افزود؛ این هفته به حق در وصف این عزیزان نامگذاری شده تا مردم از اقدامات بزرگ آنها در راستای زندگی بهتر ایرانیان آگاه بوده و قدردانشان باشند.

انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]