رعیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:شناسایی ظرفیت ها و اولویت ها و بهره مندی از بزرگان و جوانان امور را به پیش می برد

کدخبر:۵۹۶۷۶

البرز گلستان/محمد رعیت ضمن قدردانی از سال ها تلاش و مساعی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ی شهرستان مینودشت، گفت : صداقت و رضای خدا دو هدف و الگوی رفتاری است که کوشیده ام بدان عمل کنم و امیدوارم بتوانیم همچون سردار سلیمانی رفتار کنیم.

وی با اشاره به اینکه گره حل کردن مسائل و دغدغه ها تنها به دست اداره باز نخواهد شد و همت و تلاش اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و دیگر مسئولان را می طلبد، گفت: ما باید بینش خود را ارتقا بدهیم و خود شناسی نخستین گام در این مسیر است و در ادامه با شناسایی ظرفیت ها و اولویت ها و بهره مندی از بزرگان و نیروی جوانی امور را به پیش ببریم.

رعیت در ادامه درخصوص ساز و کار صندوق اعتباری هنر و بند ۵ اعتبارات و نتایج ره آورد سفر رییس جمهور و فعالیت موسسات و امکان طرح نویسی و دریافت حمایت، گفت: توجه به بخش خصوصی دارای مجوز و حمایت از فعالیت های قانونی آن ها در اولویت توجه و حمایت ما است.

وی در پایان از فرماندار شهرستان و دغدغه مندی اش قدردانی کرد و داشتن روحیه مطالبه گری از مسئولان شهرستانی و … را برای اجرایی شدن و رفع نیازهای اهالی فعال فرهنگ و هنر را مهم برشمرد.

در این دیدار همچنین «محمد تقی قزل سفلی» فرماندار مینودشت نیز با اشاره به اینکه اعتلای هر جامعه به فرهنگ آن بستگی دارد، گفت: با یاری فرهنگ می توانیم مسیر حرکت حیات آن جامعه را ترسیم کنیم؛ پس باید به موضوع فرهنگ اهتمام ویژه ای نشان دهیم.

وی در ادامه به وجود ظرفیت های متعدد در شهرستان مینودشت اشاره کرد و گفت: امید بتوانیم در کنار یکدیگر این پتانسیل ها را به خصوص در بین جوانان شناسایی و پرورش دهیم.

گفتنی است، در این نشست اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان مینودشت در خصوص نیازهای سخت افزاری و دغدغه های خود پرسش ها و پیشنهاد هایی را به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان حاضر در نشست مطرح کردند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۳ ب.ظ

دیدگاه