- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف بنیاد است

کدخبر:۵۹۴۵۶

البرز گلستان/

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم تا رضایت حداکثری این قشر معزز را که مهمترین اصل در برنامه عملیاتی بنیاد است به دست آوریم.
رضایتمندی جامعه ایثارگری مهمترین اصل در برنامه عملیاتی بنیاد است [1]
بنیاد شهید و امور ایثارگران [2] استان گلستان که باهدف راهکارهای اجرایی برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۱ در سالن جلسات برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهیم کرد تا رضایت حداکثری جامعه ایثارگری را به دست آوریم.
وزیری ضمن تأکید بر خدمت توام با تکریم به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد، تجلیل و زنده‌ نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف بنیاد است.
وی با بیان اینکه پیاده سازی اهداف کلان بنیاد نیاز به ارائه راهکار و برنامه ریزی دقیق داشته تاکید کرد: تمام تلاش بنیاد استان استفاده از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و استان و نیز همراهی و همدلی همکاران در زمینه تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف کلان بنیاد در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.
وی افزود: امروز با محدودیت منابع مواجه هستیم و در این شرایط به‌عنوان خادم ایثارگران مسئولیت داریم با این منابع محدود حد اکثر برنامه های کلان را به بهترین نحو عملیاتی نماییم  و به حول و قوه الهی به این مهم دست خواهیم یافت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران [2] استان گلستان گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم تا رضایت حداکثری این قشر معزز را که مهمترین اصل در برنامه عملیاتی بنیاد است را به دست آوریم.
اسرافیل وزیری در پایان گفت: هدف غایی در این برنامه افزایش مطلوبیت جامعه معظم ایثارگری است و با لطف الهی با اجرای این طرح از ابتدای سال آینده به اهداف فوق الذکر خواهیم رسید.
انتهای پیام/
0 [3]
0 [3]