- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور با اسقبال نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان وارد استان شد /رئیس‌جمهوربا کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی و حرکت جهادی کارهای ماندگاری در گلستان انجام خواهد شد  

کد خبر:۵۹۳۷۳

البرز گلستان/

با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان آیت الله نورمفیدی ،دکتر زنگانه استاندار گلستان حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور از طریق فرودگاه بین المللی شهدای گرگان وارد  پایتخت اقوام [1] ایران استان گلستان شد.

🔹️دیدار با مردم [2] ونخبگان حوزه های مختلف وتصمیم گیری درباره مشکلات اساسی استان از اهداف مهم این سفر است.

رئیس‌جمهور در هنگام ورود به فرودگاه گرگان در خصوص اهداف سفر خود و وزرا به این استان گفت: استان گلستان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که به عنوان قطب کشاورزی و در حوزه صنعت نیز دارای صنایع بسیار زیادی است.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: استان گلستان در حوزه گردشگری به عنوان قطب گردشگری محسوب می‌شود و تاکنون کارهای بسیاری در این استان انجام گرفته است اما با وجود این کارهای انجام شده شاهد بروز مشکلاتی در استان گلستان هستیم.

وی اظهار کرد: معضل بیکاری از دغدغه‌های خانواده‌های گلستانی است ومتاسفانه تحصیلکرده‌های بیکار در گلستان وجود دارد و باید زمینه اشتغال در گلستان فراهم شود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی و حرکت جهادی کارهای ماندگاری را در گلستان انجام خواهد شد.

آیت االه رئیسی تصریح کرد: زمینه ایجاد اشتغال در گلستان فراهم است و در یک حرکت جهادی باید در گلستان با پیروی از شهدای شیعه و سنی ان‌شاءالله اقدامات ماندگار ایجاد کنیم.

در این سفر یک‌روزه سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، بهرام عین‌اللهی وزیر ‌بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، احمد وحیدی وزیر کشور و سید مسعود میرکاظمی سازمان برنامه و بودجه کشور رئیس‌جمهور منتخب مردمی را همراهی می‌کنند.

انتهای خبر

0 [3]
0 [3]