دکتر خاکی فرماندار شهرستان گرگان در مراسم روز خبرنگار: موفقیت جوامع بشری به رسانه های جمعی که زبان گویای مردم می باشد بستگی دارد

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به مناسبت ۱۷مرداد روز خبر نگار از سوی فرمانداری گرگان مراسم تجلیل از خبرنگاران در سالن همایش اتاق صنعت و معدن و تجارت گرگان برگزار گردید .
در این مراسم دکتر یحیی خاکی فرماندار شهرستان گرگان و معاونین وی و عبدالسلام مهیمنی مشاور امور رسانه استاندار گلستان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شرکت داشتند.
در این نشست صمیمی دکتر خاکی ابتدا ضمن تجلیل از پیکر پاک مطهر شهدای غواص بیان نمود: این روزها هوای استان عطر آگین شده و شهدای که با آبهای خروشان اروند مبارزه کردند و درک مقام والای شهیدان ایجاب می کند که ما خود را در سال۶۵ ببینیم .
وی سپس ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه ا ظهار نمود: درچوامع توسعه یافته یکی ازآیتم های توسعه یافتگی توجه به رسانه می باشد و این توسعه پایدار و متوازن با ارتباط قوی انجام می شود.
دکترخاکی سپس افزود: موفقیت جوامع بشری به رسانه های جمعی که زبان گویای مردم می باشد بستگی دارد.
وی سپس در باره پیشینه گرگان تصریح نمود: گرگان در گذشته ها ی دور به عنوان یک شهر در حال توسعه بود و امروز نیز در حال توسعه می باشد و گرگان به بلوغ نزدیک می شود.
فرماندار گرگان در باره اهمیت شغل خبرنگاری بیان نمود: نمایندگان واقعی مردم مطبوعاتند آنانی که در درون مردم زندگی می کنند.
و رکن چهارم دموکراسی در صورتی می تواند نقش خود را خوب ایفا کند که خوب دیده شود.ودیده شدن آنها به این است که چقدر نقش و جایگاه آنان تعریف شده باشد.
وی سپس افزود: یکی از نمایندگان واقعی جامعه اصحاب رسانه هستند.وآنها می توانند از طرف مردم صحبت کنند و معایب دستگاها رارصد کند. و همه دستگاههای دولتی با نگاه مطبوعات می تواند خود را واکسینه کنند.
وی در باره نگاه ویژه به شهر گرگان اظهار داشت: گرگان براساس ظرفیتی که برای توسعه داردو بر اساس نیروهای انسانی که در آن نهفته است و براساس این استعدادها نیازمند توجه ویژه است . و شهر گرگان برای توسعه نیاز به گامهای بلند ندارد بلکه گامهای کوتاه و محکم باشد بهتر است.
دکتر خاکی فرماندار گرگان در خاتمه بیان داشت : همه نخبگان به میدان بیایند تااز اندیشه همه دوستان استفاده  کنیم .
قبل از دکتر خاکی فرماندار گرگان چند از خبرنگاران با سلیقه های مختلف در چایگاه حاضر شدند و در باره نقش خبرنگاران در جامعه نظرات خود را بیان نمود.

IMG_8653IMG_8654

IMG_8642IMG_8644

1438883870_img_7648

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۶ ب.ظ

دیدگاه