امام جماعت اهل سنت روستای قورچای شهرستان رامیان در استان گلستان: پیروزی انقلاب اسلامی آرزوی همه اقوام و مذاهب اسلامی در تحقق وحدت و انسجام را عملی ساخت

کد خبر:۵۸۶۹۱

البرزگلستان/آخوند توی قلی گل چشمه» در گفتگو با خبرنگاران با تبریک ۴۳ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: وحدت و تقریب پیروان همه مذاهب اسلامی در کشور از آرزوهای دیرینه امام راحل (ره) و خود مردم بود که  با به ثمر رسیدن قیام امام خمینی (ره) در بهمن ماه ۱۳۵۷ جامه عمل به خود پوشاند.
به گفته وی؛ انبیاء گذشته الهی در راه یکدل و یکصدا کردن پیروان خود تلاش های شبانه روزی به عمل آوردند و بسیاری از آنان در این مسیر جان خود را از دست دادند.

این روحانی برجسته اهل سنت شرق گلستان با شکرگزاری از وقوع انقلاب اسلامی در ایران، تصریح کرد: امام خمینی (ره) که بعد از ۱۵ سال دوری از کشور در روز ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به میهن عزیز برگشته بود با وحدت کلمه و اتحاد ملت در روز ۲۲ بهمن ماه به پیروزی رسید.

وی افزود: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم که به ما ارزانی داشته است و شکرگزاری خداوند متعال از این بابت باعث سرازیر شدن نعمت ها می شود.

به گفته وی؛ دستاوردها و خدماتی که انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه اهل سنت کشور رقم زده است  بر کسی پوشیده نیست؛ چراکه در زمان رژیم منحوس پهلوی نارسایی ها و ناهنجاری های اجتماعی زیاد بود و آن خاندان از اتحاد مردم وحشت داشت و ترجیح می داد مردم از همدیگر فاصله داشته باشند.

آخوند گل چشمه با اذعان به وجود وحدت و تقریب در جامعه ایران اسلامی، ابراز کرد: میوه شیرین انقلاب به طور یکسان کام همه مردم چه شیعه و چه سنی را بهره مند کرده و همگان به طور مساوی از خدمات و برکات نظام استفاده می کنند.

وی، ادامه داد: اهل سنت کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در انجام عبادات و کارهای دیگر در آزادی کامل هستند و این نوع آزادی در هیچ کجای کره خاکی دیده نمی شود.

به گفته وی؛ مساجد و مصلاهای نماز جمعه اهل سنت به بهترین شکل و با حمایت دولت آباد شده و در امنیت و آرامش کامل فریضه های الهی در آنها انجام می شود.

انتهای پیام/

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵ ق.ظ

دیدگاه