دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان:فضای ورزشی راباید برای ورود افراد توانمند و ورزشی فراهم نماییم و ورزش را محل تاخت و تاز قرار ندهیم

به گزارش گروه ورزش پایگاه خبری البرز گلستان دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر ورزش و جوانان شهرستان کردکوی حضور پیدا کرد.

این مراسم که در تالار شهید بهشتی ارشاد اسلامی برگزار گردید جمعی از قهرمان تیم های ملی کشتی و کبدی و پرتاب وزنه آسیای وملی و پیشگسوتان و مدیران ادارات و بخشدار و معاون فرماندارحضور داشتند .
دکتر طیبی در این مراسم در ابتدا  اظهار نمود: در میان جمعی هستم که عضوی از این جامعه هستم و هر چه آبرو داریم از همین زمینهای ورزشی می باشد.
وی در ادامه افزود:یک مسئول حتما باید پاسخگو باشد امکانات و منابع دوستی در اختیار ماست و همه ما در محضر خداوند در حال رصد می باشیم.
وی همچنین تصریح کرد: هر تودیع معارفه ای در مسئولیت جدید می باشد تا دوباره به همین نظام خدمت بکند. و نظام شرایطی فراهم می کند تا هر کس هر چه دارد نشان بدهد.و ورزش نیاز به همدلی ویژ ه ای دارد .و مانیاز داریم حب و بغض را در جامعه کنار بگذاریم و شاید هم بیشتر از منابع مالی بدرد ما بخورد.
دکتر طیبی سپس بیان نمود: فضای ورزشی راباید برای ورود افراد توانمند و ورزشی فراهم نماییم و ورزش را محل تاخت و تاز قرار ندهیم.وی ادامه داد: ضیانت از ورزش به عهده ماست و نباید استفاده ابزاری شود .
مدیرکل ورزش و جوانان در باره حضور بخش های خصوصی در ورزش بیان نمود: امروز ورزش به تنهایی با منابع دولتی نمی تواند بار خود را بکشد و زمینه حضور بخشهای خصوصی به ورزش باید داده شود.
وی در باره توسعه ورزش همگانی بیان کرد: توسعه در حوزه ورزش همگانی برای همه ما یک تکلیف است و امروز اگر کسی یک دقیقه به ورزش خدمت کرده باید به او احترام گذاشت.و امروز دغدغه ورزش ورزش پاک و معرفتی را باید لحاظ کرد.
وی درخاتمه د ر باره ورزش در شبهای ماه رمضان گفت ما در شبهای ماه رمضان در ۱۶شهر استان بیش از پانصدهزار نفر را به سالنهای ورزش کشیده ایم که اگر هر کدام ۳ساعت در ورزشگاه ماندگاری داشته باشند چیزی نزدیک به یک و نیم میلیون ساعت وقت مردم را پرکردیم و به نوعی به امنیت شهر و استان نیز کمک شده است .

IMG_8620IMG_8615

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۸ ب.ظ

دیدگاه