حجت الاسلام گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش ویژه و بی بدیلی داشتند

کدخبر:۵۸۳۵۷

البرز گلستان/مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این نشست گفت: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش ویژه و بی بدیلی داشتند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین افزود:حرکت فاطمی حضرت امام خمینی (ره) احیاگر ولایت، امامت و اسلام ناب با عنایت ائمه و حضور همه جانبه مردم پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.
وی تصریح کرد: توحید، عدالت، استقلال، کرامت، عزت، استکبار ستیزی، معنویت و عقلانیت ارکان اساسی، فطری و انسانی در احیاگری هویت بشری انقلاب اسلامی بوده و بی شک اسلام دین جهانی برای تجلی کرامت انسانی، توحید و عدالت برای همه انسان هاست.
وی اظهارداشت: برای تحقق شعارهای توحید، عدالت و کرامت باید مثلث سه بعدی عقلانیت، معنویت و حماسه را مانند هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم.
حجت الاسلام گرزین اضافه کرد: سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی قرائت صحیح از اسلام ناب، آرمان ها و افق هایش است که با سند عالی و جامع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان می آورد.

وی افزود: سرعت رشد، پیشرفت، عدالت، رفاه عمومی و امیدآفرینی در کشور قابل مقایسه با انقلاب های دنیا نیست و امروز با وجود آوار ترور و تحریم در علوم هایتک جز کشورهای برتر دنیا بوده و در آستانه جهش هزار میلیارد دلاری در فضای امیدوار کننده ای هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در دهه مبارک فجر با عنوان ۱۰ شب و ۱۰ مسجد اعزام مبلغ راوی انقلاب و مبانی قرآنی، همایش و نشست هایی برای امیدآفرینی و جهاد تبیینی، محافل انس با قرآن در منازل شهدا، محفل قرآنی دانش آموزی، بیان معارف با کاروان های قرآنی، مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه با کمک انجمن های اسلامی، تولید محتواهای مناسب رسانه و فضای مجازی و ویژه برنامه هایی در۲۰ نقطه آسیب پذیر محلات استان جشن ملی پیروزی انقلاب را در ۱۴۰۰ برگزار خواهیم کرد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۴ ب.ظ

دیدگاه