- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رییس مرکز بزرگ اسلامی و دفتر رسیدگی به امور اهل سنت  گلستان: دهه فجر فرصت ویژه ای برای جهاد تبیین و روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی در مبارزه با جنگ سرد استکبار است

کدخبر:۵۸۳۵۳

البرز گلستان/

رییس مرکز بزرگ اسلامی و دفتر رسیدگی به امور اهل سنت  گلستان گفت: ایام الله دهه فجر فرصت ویژه ای برای جهاد تبیین و روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی در مبارزه با جنگ سرد استکبار و استثمار دشمنان است.

به حجت‌الاسلام نورعلی دیلم روز سه شنبه در نشست تخصصی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دغدغه های امام خمینی (ره) قبل از انقلاب اسلامی فقط پیرامون شیعه نبوده  بلکه به دنبال انقلاب جهانی و رفع مشکلات تمام بشر بوده است و پس از پیروزی انقلاب هم به دنبال ترویج و نشر نگاه برادری و اتحاد شیعه و سنی  بودند.

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران با هوشیاری و رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم آگاه شکل گرفت و وحدت همه ارکان جامعه مذهبی و قومی در کنار هم مسیر درست بقا و دوام می دهد.

در زمان حاضر جبهه دشمنان با حمایت های مالی جدی از فعالیت های رسانه ای و  شبکه های مجازی  شیعه و سنی به دنبال شکاف مذهبی و تجزیه طلبی هستند و باید برای مقابله با آن ها فضای مجازی ولنگار را درست مدیریت کنیم و بی شک قرار گاه رسانه ای خبرنگاران گوشه ای از ذهن ها را مرز و امنیت  می دهد.

وی تصریح کرد: بی شک با وجود هزاران ایثارگر وحدت کشور  واقعی و حقیقی بوده که در مدیریت بحران هابه خوبی شاهدش هستیم و امروز در جنگ روایت ها جهاد تبیین نقش کلیدی دارد.
وی گفت: اردوی همیاران وحدت دانش آموزی  اهل سنت، نشست دانشجویی در  دانشگاه های گنبدکاووس، نشست بانوان و علمای سنی و شیعی، گفتمان سازی اهل سنت، برگزاری ۱۰ نشست در مدارس آقایان و ۲ نشست در مدارس بانوان، یادواره شهدای روحانی شمال کشور در ساری، تجلیل از خانواده شهدا، جشن ویژه اقشار، دیدار ائمه جمعه با آیت الله مفیدی، کتابخوانی، غبارروبی مزار گلزار شهدای آق قلا، همایش بانوان در غرب استان، توانمندسازی بصیرتی و نشست نخبگانی دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه های هفته ایام الله دهه فجر است.

حجت‌الاسلام  دیلم بیان کرد: اهل سنت استان گلستان بیشتر از قوم نجیب ترکمن، بلوچ و قزاق ها بوده که  حنفی مذهب هستند و تنها یک مسجد در گنبدکاووس مذهب شافعی دارند.

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]