رئیس کارگروه قضاییه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان خبر داد:دیدار قضات با زندانیان یکی از برنامه های کارگروه قضاییه در دهه فجر

کدخبر:۵۸۳۲۰

البرز گلستان/

ریس کارگروه قضاییه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان گفت: سند تحول قضایی یکی از دستاوردهای مهم در دوران انقلاب اسلامی است که در راستای اهداف انقلاب و کاهش، مشکلات مردم در این حوزه تدوین شده است.

حجه الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی در جلسه کارگروه قضایی ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: با اجرائی شدن این سند تحولی عظیم در حوزه دستگاه قضا برای رفاه حال مراجعه کنندگان صورت می گیرد که نقش مهمی در میزان رضایت مندی مردم دارد.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی زمان بسیار خوبی برای ارائه عملکرد دستگاه قضا و تحولاتی که در این مدت  در این حوزه انجام گرفته شده ،می باشد و اجرائی شدن ماموریت های سند تحول قضایی امید را در مردم دو چندان می کند.

حسینی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های کارگروه قضاییه در دهه فجر، دیدار قضات با زندانیان است که هر گاه این اتفاق رخ داده تعداد زیادی از زندانیان آزاد و یا به مسایل آنان رسیدگی شده است.

وی گفت: در این ایام یک روز هم به دیدار مسوولان دستگاه قضایی استان با تولیدکنندگان و بررسی مسایل و مشکلات انان اختصاص داده شده است.

رییس کارگروه قضائی دهه فجر استان اظهار کرد: با توجه به اینکه هرساله تعدادی از زندانیان مورد عفو مقام معظم رهبری قرا ر میگیرند، امسال نیز اسامی تعدادی از این افراد به صورت موردی بررسی و به تهران ارسال شده است و منتظر هستیم تا بینیم چه تعداد از این زندانیان مشمول عفو مقام معظم رهبری می شوند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰۸ ب.ظ

دیدگاه