- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:همه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم

کدخبر:۵۸۲۷۰

البرز گلستان/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اینکه همه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم گفت: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده‌های آنان را ترویج دهیم.

شکرگزار توفیق خدمت به ایثارگران باشیم [1]
 اسرافیل وزیری به همراه فرماندار گنبد کاووس در دیدار با خانواده معظم شهید تازه تفحص شده «سلطان علی عباسی» با اشاره به اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است، گفت: هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، تجدید پیمان و ادای احترام به آرمان‌های آنان و رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های این قشر معزز است.
وی افزود: برای پیروزی در جنگ نرم بر دشمنان باید یاد و خاطره شهدا و الگوگیری از سیره و سبک زندگی آنان را سرلوحه خود قرار دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران [2] استان گلستان با اشاره به اینکه همه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم گفت: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده‌های آنان را ترویج دهیم.
شهید «سلطان محمد عباسی» سال  ۱۳۴۵ در روستای ایمر از توابع شهرستان گنبدکاووس دیده به جهان گشود و سال ۱۳۶۶ در قصر شیرین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/
0 [3]
0 [3]