وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:همه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم

کدخبر:۵۸۲۷۰

البرز گلستان/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اینکه همه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم گفت: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده‌های آنان را ترویج دهیم.

شکرگزار توفیق خدمت به ایثارگران باشیم
 اسرافیل وزیری به همراه فرماندار گنبد کاووس در دیدار با خانواده معظم شهید تازه تفحص شده «سلطان علی عباسی» با اشاره به اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است، گفت: هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، تجدید پیمان و ادای احترام به آرمان‌های آنان و رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های این قشر معزز است.
وی افزود: برای پیروزی در جنگ نرم بر دشمنان باید یاد و خاطره شهدا و الگوگیری از سیره و سبک زندگی آنان را سرلوحه خود قرار دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اینکه همه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم گفت: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده‌های آنان را ترویج دهیم.
شهید «سلطان محمد عباسی» سال  ۱۳۴۵ در روستای ایمر از توابع شهرستان گنبدکاووس دیده به جهان گشود و سال ۱۳۶۶ در قصر شیرین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۴ ب.ظ

دیدگاه