- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر زنگانه استاندار گلستان:هوشمندی رسانه ها در انعکاس اخبار، بر ورود و حضور سرمایه گذاران در استان تاثیرگذار است

کد خبر:۵۸۱۴۴

البرز گلستان:نشست صمیمی دکتر زنگانه استاندار گلستان به همراه معاونین و رئیس  سازمان برنامه بودجه با اصحاب رسانه امروز با حضور خبرنگاران در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد. استاندار اطهار کرد: در ابتدا ورود بر ایجاد حساسیت در سطح کشور لازم بود بخشی از بدنه استان حضور پیدا کند.

وی افزود: در این مدت مدیران زیادی در استان حضور پیدا کردند تا موانع پیش روی استان را صمن بررسی در دستور کار قرار بگیرد.

زنگانه در ادامه گفت:مسئله حقوق خلیج گرگان و پتروشیمی کمتر از مسئله اجرایی آن نیست.

وی گفت: یکی از مسائل مهم انتخاب مدیران است  و انتظارافکار عمومی بوده و  ورود ما مصادف شده با بودجه ۱۴۰۱ که وقت ما صرف نهایی شدن آن شده است .

وی بررسی پروژه های سفر رئیس جمهور را یک فرصت طلایی برای استان  دانست و همچنین با حضور وزرا و معاون رئیس جمهور پروژه ها  بررسی می شود.

استاندار گلستان در ادامه گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور بیشتر در زمینه آب و خاک واشتغالو امنیت و انتظامی و فرهنگی و اجتماعی به ارزش ریالی این مصوبات چند برابر سایر آستانها می باشد و این حق گلستان می باشد.

وی گفت:حفظ فضای استان و جلوگیری از بردن استان به حاشیه وقت زیادی را گرفت وهوشمندی رسانه ها در انعکاس اخبار، بر ورود و حضور سرمایه گذاران در استان تاثیرگذار است

وی تاکید کرد:یک‌چهارم از زمان را صرف جلوگیری از بردن استان به حاشیه در مسائل قومی و بومی کردیم

دکتر زنگانه سپس خاطرنشانکرد:پیشرفت همه جانبه روستاها با توجه به اینکه ۴۷ در صد از مردم در روستا زندگی می کنند مد نطر ما می باشد و استفاده از برنامه ها روستا محورمانتد عطا آباد و وامنات که یک الگوی روستای پیشرفته است و این پیشرفت پایدار است.

وی افزود:چشم انداز ۱۴۰۴ در سطح عالی چشم انداز استان منبعث از آن می باشد و در دیل آن باید در ۲۰ بخ ۳۰ برنامه بخشی برای استان تبین شود و یکی از برنامه ها صنعت توسعه دامپروری بعنوان الگو برنامه ریزی شده این چشم انداز می باشد.

استاندار در ادامه متدکر شد:  برای علاج بخشی خلیج گرگان  برنامه ریزی شده است و برنامه پتروشیمی تیز برنامه عملیاتی آن فوری تبین شده است.

وی گفت:استان گلستان از حضور هلدینگ های اقتصادی و ظرفیت ها آن بهره مند نشده از جمله شستا تامین اجتماعی.

زنگانه سپس تاکید کرد:رویکرد بعدی ما صنعت استان در راستای مزیت های رقابت های اقتصادی قرار گیرد.

وی افزود: تنظیم بازار بصورت هفتگی برگزار می شود.

استاندار گلستان در ادامه تصریح کرد:اجرای ۲۳ محور در دستور کار ما قرار دارد و ما کالاهای درون استان اگر کسری داشته باشیم صادر نمی کنیم

وی گفت: استان در تغییرات ستادی اول و فرمانداران جز ۵ استان اول و دستگاه‌های اجرایی در حد قابل قبول است.

دکتر زنگانه در ادامه گفت:تغییرات در دستگاه‌ها سه مرحله می باشد  بعضی ها تعویص شدند و برخی هم  در حال استعلام می باشد در مورد سوم پیشنهاد به وزارتخانه می شود ودر آنجا در حال بررسی می باشد

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]