رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت گلستان: اوّلین همایش کشوری نماداعتماد الکترونیک و نقش آن در توسعه کسب و کارهای کوچک در گلستان برگزار می شود

به گزارش گروه اقتصاد پایگاه خبری البرز گلستان سومین نشست خبری سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گلستان با هدف ارائه برنامه های اوّلین همایش نماد اعتماد الکترونیکی و نقش آن در توسعه کسب و کارهای کوچک در محل سالن جلسات سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گلستان با حضور مهندس قوانلورئیس سازمان صنعت و معدن تحارت استا ن گلستان ومعاونین وی برگزار گردید.

مهندس قوانو رئیس سازمان صنعت و معدن تحارت استا ن گلستان در این نشست خبری ابتدا ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران حاضر در این نشست اعلام نمود فردا معاون اوّل رئیس جمهوری مهندس جهانگیری جهت افتتاح ۱۲ پروژه با سرمایه گذاری بیش ۵۸ میلیارد تومان وارد استان گلستان می شود و دراین راستا بیش از ۳۷۰ شغل ایجاد می شود.
وی در ادامه افزود بزرگترین طرح این پروژه با هزینه ۲۵ میلیارد تومان می باشد که مربوط به افتتاح کارخانه کاغذ سازی پرشیا گلستان می باشد که الان بیش از دوهفته می باشد تولید آزمایشی دارد.
مهندس قوانلو در ادامه هدف از برگزاری این نشست خبری را برگزاری اوّلین همایش کشوری آشنایی با نماد الکترونیک و کسب و کار مجازی در استان گلستان در سالن همایش دانشگاه آزاد اعلام نمود.
وی همچنین از مهمانان این همایش رئیس مرکز تجارت و معاون تحقیق و پژوهش وزارت صنعت و معدن و تجارت و معاون پست کشور و استاندار گلستان و مدیران اجرائی نام برد.
قوانلو در باره اهداف این همایش با عنوان معرفی نماد اظهار داشت: نماد یک مجوز برای خرید و فروش الکترونیکی می باشد که وزارتخانه جهت ساماندهی تجارت الکترونیک نماد الکترونیک را معرفی می کند که یک مجوز برای فروش الکترونیک می باشد.
مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن تحارت استا ن گلستا ن سپس افزود: آینده تجارت به این سمت می رود وهدف این همایش آن می باشد که مردم استان با شرایط دریافت این نماد آشنا شوند.و فرهنگ سازی شود.
وی درادامه تصریح نمود:  اوّلین همایش کشوری نماد اعتمادالکترونیک  ونقش آن در توسعه کسب و کار های کوچک در گلستان برگزار می شود و تاکنون در استان۱۱۱ شرکت نماد اعتماد الکترونیک گرفتند. و ۳۵۷ شرکت و فرد حقیفی نیز جهت دریافت این نماد ثبت نام کردند.
مهندس قوانلو در باره  تاثیرات مثبت این نماد بیان کرد: این نماد تاثیرات زیادی دارد از جمله کاهش بحث ترافیک و تاثیر آن در کاهش قیمت خرید کالا وصرفه جویی در وقت می تواند از تاثیرات مهم خرید و فروش الکترونیک باشد.
وی همچنین درباره برگزاری همایش روز صنعت و معدن وتجارت گفت : در این همایش بیش ۳۸ تولید کننده که در آن حالت چراغ های تولیدشان روشن بود تجلیل شد و هدف اصلی این بود که بفکر تولید کنندگان باشیم ضمن آنکه برگزار کننده این مراسم نیز بخش خصوصی خانه صنعت و معدن و تجارت واتاق بازرگانی بوده است .
وی افزود: همایش خوبی بودو راه توسعه استا ن از بخش صنعت ومعدن می گذرد واگر می خواهیم از این رکود خارج شویم جزء ازبخش صنعت و معدن و تجارت نمی گذرد.
مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن تحارت استا ن گلستان در خاتمه بیان داشت : همایش آشنایی با نماد الکترونیک و کسب و کار مجازی برای پیشرفت فرهنگ سازی در زمینه تجارت الکترونیک بسیار مهم می باشد وراهی می باشد که کشورهای پیشرفته این راه رارفتند و موفقیت بسیار خوبی نصیبشان شد.

IMG_8602

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

دیدگاه