- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان :در ۲۲ بهمن باید مردمی ترین وخیره ترین اتفاقات تاریخ را در جامعه اسلامی مشاهده کنیم.

‌کدخبر:۵۸۰۷۲

البرز گلستان/ حجت الاسلام احمدرضا احمدی در ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان  به فضاسازی دهه فجر  تاکید کرد و گفت: ۲۴ کمیته تخصصی در استان گلستان برنامه های دهه فجر را برنامه ریزی می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به برنامه محوری برنامه های دهه فجر تاکید کرد و  ادامه داد: مردم انتظار دارند که مسئولان خود را در برنامه های مساجد ببینند و این مسئله باعث دلگرمی آنها می شود.

حجت الاسلام احمدی متذکر شد: استقبال نمادین امام  در ۱۲ بهمن اشاره کرد و گفت:  یکی از برنامه های مورد تاکید نهضت و جهاد تبیین است، نسل امروز باید به یک نقطه کانونی دست پیدا کند.

وی افزود: نسلی که انقلاب اسلامی را ندیده و فاصله زمانی آن با انقلاب ۵۷کم نیست باید در این ۱چ رو زده صورت تکرار موردی تبین روایت گری اتفاق بیفتد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رسانه های معاند بمباران تبلیغاتی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، گفت: می طلبد براساس غیرت دینی که انقلاب اسامی را حفظ کردیم و امروز شرایط متفاوت شده در جای جای استان نهضت روایتگری را راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام احمدی به بهره گیری از ظرفیت بانوان در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: بانوان نقش به سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و نباید در برنامه ها نقش بانوان مغفول قرار گیرد.

وی افزود:  در ۲۲ بهمن باید مردمی ترین اتفاق در جامعه اسلامی بیفتد و باید خیره ترین اتفاقات تاریخ را در جامعه اسلامی مشاهده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد:  دشمن ناامیدی را در جامعه اسلامی ترویج می کند و باید تلاش کنیم که در ۲۲ بهمن حضور پرشوری را در جامعه داشته باشیم.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد:  با نزدیک شدن ایام تکلیف برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن مشخص می شود و اگر اجازه دهند با توجه به رنگ بندی کرونا راهپیمایی سلامت محور را در ۲۲ بهمن داشته باشیم در غیر این صورت راهبرد دیگری را در نظر  داریم.

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]