مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرستان کردکوی در استان گلستان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان  مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرستان کردکوی با حضور ربیعی وزیر تعاون و کار و رفاه اموراحتماعی و مرگدری معاون استاندار جمالی فرماندار نظری مهر نماینده مجلس و عباسی مدیر کل تعاون و و کار گلستان برگزار گردید

ربیعی در این مراسم اظهار نمود: مجموعه فرهنگی ورزشی کردکوی به صورت مشارکتی ساخته شد و زمین آن را مردم و هزینه ساخت و اجرا هم به صورت مشارکت چهارجانبه با همکاری دولت و پیمانکاران تامین شد.

وی با بیان این که می توانیم با مشارکت مردم و در کنار یکدیگر مشکلات کشور را بر طرف کنیم، تصریح کرد: باید هسته های کارآفرین و توسعه ای را شهر به شهر در گلستان تشکیل دهیم و به کمک این هسته ها به توسعه و اشتغال استان کمک کنیم.

ربیعی بیان کرد: اگر هسته های توسعه ای رشد یابند و مشارکت را تقویت کنند می توانیم با کمک بانک ها تسهیلات لازم را برای این بخش تامین کنیم و خدمات اشتغال بدهیم.

وی اظهار کرد: دولت، جامعه با نشاط و سرزنده می خواهد، جامعه ای که با هم خوب حرف بزنند و حرف خوب بزنند.

وی با بیان این که همه باید کمک کنند تا نشاط را در جامعه افزایش دهیم، افزود: باید امیدواری را در جامعه ترویج کنیم، شعار امروز ما پیشرفت فردای کشور باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که بعد از انقلاب کشور دستاورهای فراوانی کسب کرد، گفت: عظمت بین المللی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است.

وی گفت: ۲۱۵ ورزشگاه در سراسر کشور داریم و بعد از وزارت ورزش بیشترین ورزشگاه مربوط به وزارت تعاون است.

ربیعی از احداث ۶۰ ورزشگاه جدید در کشور خبرداد و گفت: این ورزشگاه ها برای مردم و کارگران است و تلاش می کنیم تا این طرح ها گسترش یابند.

وی اظهار کرد: در جامعه کارگری هم به نشاط و اشتیاق احتیاج داریم و امیدواریم که فضای مشارکت و امیدواری در کشور گسترش یابد.

امرالله عباسی تصریح کرد: این پروژه‎ با هزینه‌ای معادل ۱۲ میلیارد ریال در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع از سال ۱۳۹۰ آغاز و در مردادماه سال ۱۳۹۴ آماده بهره‎برداری شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان خاطرنشان کرد: این مجموعه دارای امکانات بهره‎برداری سالن بدنسازی، سالن ورزش‎های رزمی، سالن چندمنظوره ورزشی والیبال، فوتسال و بسکتبال است و با تکمیل پروژه زمین چمن پیست دوومیدانی و سالن بدنسازی نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز است، تصریح کرد: براساس میزان جمعیت شهرستان کردکوی که بالغ بر ۷۰ هزار نفر است فضاهای فرهنگی و ورزشی این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تعداد کارگران شهرستان کردکوی، ۸ هزار و ۵۰۰ نفر است که از این میزان ۸ هزار و ۲۵۰ نفر دارای بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افزود: شهرستان کردکوی دارای ۹۳۰ واحد تولیدی است که از این میزان ۹۳ واحد، ۱۰ کارگر به بالا دارد.

وی گفت: در راستای سیاست‎های فرهنگی و ورزشی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بهره‌مندی جامعه کارگری غرب استان گلستان از مجموعه‌های ورزشی با مصوبه هیئت دولت این مرکز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‎برداری رسید.

عباسی گفت: تمامی انشعاب آب، برق، گاز و تلفن در این مجموعه فرهنگی و ورزشی انجام شده است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۳ ق.ظ

دیدگاه