- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

انجام گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسی صمت و نماینده فرمانداری شهرستان کردکوی در راستای کنترل و تنطیم بازار

کدخبر:۵۷۹۳۷

البرز گلستان/در راستای گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسی صمت و نماینده فرماندار  و کشاورزی در شهرستان کردکوی مورخه ۲۴ دی ماه جهت بازدید از انبار انبوه فروشان شهرستان در خصوص گران‌فروشی و احتکار بازدید بعمل آوردند.
محیدی  رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان  کردکوی گفت:نسبت به ایجاد انبارهای کالاهای اساسی به واحدهای صنفی تفکرات لازم داده شده است

وی افزود:از کلیه کسب که ارزاق را در سطح شهرستان توزیع و یا متولی توزیع مواد پروتئینی می باشند اعلام می شود در ثبیت نرخ فروش و عدم عرضه خارج از قانون رعایت کنند و در صورت هرگونه تخلف صنفی گزارش بازرسان اداره صمت برخورد قانونی صورت می گیرد.

میانده مسئول بازرسی اداره صمت در ادامه  افزود:از کلیه شهروندان در خواست می شود هرگونه گزارش در خصوص گرتفروشی  ویا کم فروشی و احتکار را از طریق سامانه۱۲۴ اداره صمت اطلاع رسانی نمایند.

وی گفت:کلیه اصناف باید نسبت به درج قیمت بر روی کالا با قیمت اصلی اقدام نمایند و در صورت عدم رعایت موازین صنفی با توجه نان و سایر ارزاق جز مواد تعذیه ای اصلی مردم می باشد نسبت به رعایت کلیه موارد اعلام شده مراعات مراحل قانونی را نمایند.

همچنین حبیب عقیلی مسئول اقتصادی و آرد و نان فرمانداری شهرستان کردکوی گفت:با توجه به قوانین اعلام شده مقرر شد کلیه نانوایی هلی سطح شهرستان درجه بندی شوند و همچنین نسبت به دوگانه سوز نمودن واحدهای هبازی خود اقدام کنند که تا کنون ۲۳ درصد خبازیهای شهرستان  مجهز به دستگاه‌های سوخت دوگانه شدند.

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]