انجام گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسی صمت و نماینده فرمانداری شهرستان کردکوی در راستای کنترل و تنطیم بازار

کدخبر:۵۷۹۳۷

البرز گلستان/در راستای گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسی صمت و نماینده فرماندار  و کشاورزی در شهرستان کردکوی مورخه ۲۴ دی ماه جهت بازدید از انبار انبوه فروشان شهرستان در خصوص گران‌فروشی و احتکار بازدید بعمل آوردند.
محیدی  رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان  کردکوی گفت:نسبت به ایجاد انبارهای کالاهای اساسی به واحدهای صنفی تفکرات لازم داده شده است

وی افزود:از کلیه کسب که ارزاق را در سطح شهرستان توزیع و یا متولی توزیع مواد پروتئینی می باشند اعلام می شود در ثبیت نرخ فروش و عدم عرضه خارج از قانون رعایت کنند و در صورت هرگونه تخلف صنفی گزارش بازرسان اداره صمت برخورد قانونی صورت می گیرد.

میانده مسئول بازرسی اداره صمت در ادامه  افزود:از کلیه شهروندان در خواست می شود هرگونه گزارش در خصوص گرتفروشی  ویا کم فروشی و احتکار را از طریق سامانه۱۲۴ اداره صمت اطلاع رسانی نمایند.

وی گفت:کلیه اصناف باید نسبت به درج قیمت بر روی کالا با قیمت اصلی اقدام نمایند و در صورت عدم رعایت موازین صنفی با توجه نان و سایر ارزاق جز مواد تعذیه ای اصلی مردم می باشد نسبت به رعایت کلیه موارد اعلام شده مراعات مراحل قانونی را نمایند.

همچنین حبیب عقیلی مسئول اقتصادی و آرد و نان فرمانداری شهرستان کردکوی گفت:با توجه به قوانین اعلام شده مقرر شد کلیه نانوایی هلی سطح شهرستان درجه بندی شوند و همچنین نسبت به دوگانه سوز نمودن واحدهای هبازی خود اقدام کنند که تا کنون ۲۳ درصد خبازیهای شهرستان  مجهز به دستگاه‌های سوخت دوگانه شدند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۷ ب.ظ

دیدگاه