- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینواگلستان در دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز::شهید سلیمانی در جهان تکثیر شد و کسی جلوی این را نمی تواند بگیرد.

کد خبر: ۵۷۶۶۲

البرزگلستان/

 مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور سردار ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز برگزار شد.

در این مراسم سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: مهمترین چیزی که ما را در جنگ پیروز کرد ایمان بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان درادامه گفت: یک روز آمریکایی ها به عراق تعهد داده بودند که ما در کشور شما پایگاه می‌زنیم و امنیت شما را تأمین می‌کنیم اما زمانی که داعش به کشور عراق حمله کرد هیچ کمکی به عراق نکردند چون خود به وجود آورنده داعش بودند و کمک تسلیحاتی به آنها می کردند.

 ملک شاهکوهی تصریح کرد: دشمن از تشییع باشکوه شهید سلیمانی ترسید و از نام او هنوز هم می ترسند چراکه شهید سلیمانی در جهان تکثیر شد و کسی جلوی این را نمی تواند بگیرد.

وی در ادامه امه گفت: اگر می خواهیم راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم باید در هر مسئولیتی که هستیم با اخلاص کار کنیم ، به این مردم خدمت کنیم و به مادیات دنیوی بی اعتنا باشیم در پایان این مراسم نیز از پدران شهید مهدی سالیکنده و  شهیدسجادپور جباری تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]